• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-10 08:33:55 följande:
    Nu ska jag också vänta med mer Molo tills andra sändningen kommit.. tror jag Om jag inte skulle råka springa på en umbrellatröja nånstans och kan bestämma mig för vilken i ska ha...
    Jag väntar på lurvarna jag , sen kanske det blir något på rea i vinter men högre på listan står ju Katvig och Småfolk och NS.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 08:39:22 följande:
    Mm.. rosa/orange-randigt katvig blir det nog här, men mer vet jag inte? Jo, säkert mer, men mina barn har blivit lite kräsna och randigt är tråkigt Småfolk ser jag fram emot och jag är nyfiken på NS lurvfleece. Annars köper jag mest NS på rea..
    Det kommer ju lila/vit i Katvig som jag ska ha, sen kommer det fina färger på ett av printen, vet inte vad det heter men nu finns det i grönt.
    NS handlar jag oxå nästan bara på rea, har inte köpt ett enda par byxor till fullpris Så det har blivit billiga.
  • jompa
    Line80 skrev 2008-07-10 08:53:58 följande:
    tack,går det inte att se mer än så?
    Nope inte än, visst är det svårt att riktigt se hur kläderna ser ut, jag vill nog se mer plagg för plagg.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-10 11:12:42 följande:
    Hej på er! Nu är vi hemkomna från Kiruna, allt har gått jättebra.. sorgligt men ändå så fint..Å det va trevligt att träffa alla gamla släktingar, det va ju trots allt 20 år sedan man träffade vissa av dem..Nu vill jag veta...Vilka har kommit med nya Molosar    vill se och e sååå nyfis ju
    Hej vännen.

Skönt att höra att allt gått bra.
  • jompa

Åhhh vilken söt liten Milo i fin fin fleece Där kommer den få det bra, Jompa kan andas ut
    Passar bättre på honom än min fis måste jag säga.

• jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 17:44:17 följande:
    Om jag inte minns fel så väntar Christel på Poppilopp också bebis nu i juli, det kan ju vara det som "ställer till det lite"...
    Precis vad jag oxå tänkte på, det är ju underbart för dem med sina små men en förlust för oss då de är så himlans bra på sitt jobb. Hoppas det bara är nu och att det blir bättre, gillar Poppen ju.
  • jompa

Hej tjejer

Ikväll bråkar vi med M, hon vägrar sova. Jag höll på nästan en timme innan mannen kom hem och ajg gav upp, han har tagit över nu och snarVt sover hon hoppas jag.

Shoppas lite ser jag.

Ang VV kläder har jag bara haft två st en vit med svarta stjärnor som blev kass efter en tvätt och sen den gul/grön randiga. Den är helt ok men väldigt luddig. Inga kläder jag kommer köpa massor av direkt, så synd för de är fina.

• jompa

God morgon

Solen skiner idag oxå
    Nu frukost.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 08:27:26 följande:
    GodmorgonO nu regnar det igen, va är det är för sommar egentligen?Väntar på att familjen ska vakna så vi kan åka till Jkpg o shoppa
    Ja det är tråkigt med sånt här väder, vi har sol just nu men mycket moln som hopar sig runt omkring så det blir nog regn i eftermiddag.

Vad ska shoppas idag då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10