• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mosen08 skrev 2008-08-10 16:30:36 följande:
    Jompa: Vad tror du om strl till honom?
    Jag skulle nog ta 80, de är stora i storleken.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-10 16:46:03 följande:
    Hej!Kikar in en snabbis bara. Vi har tjejerna hos olika barnvakter och har tapetserat vårat sovrum. Det blev helt ok, inte så fint som jag hoppats men snyggare än innan iaf.. Du kan inte tänka dig Po.p skaljacka? Jag tycker dom är kanonbra dagisjackor. Dom finns väl från 68 har jag för mig? Shoppas det nåt annat här idag? Själv hoppas jag på snabb leverans från eleraff och annacill nu i veckan.. Nu är det bara NS byxor som gäller för barnen och jag ska ha nya kläder... Totalt tröjstopp hos oss nu!
    Jo då det är bra men dyra, 700kr för en ny och så har de samma tråkiga färger varje år . Men det slutar nog med en sån till M då de är de enda i så små storlekar hon kan ha.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-10 17:12:32 följande:
    Ja men det är ju rea nu 50% på vårens färger. Det finns säkert små kvar... Inte roligaste jackorna men dom är ju superbra! Jag tyckte den här vårens färger var rätt fina. Speciellt den gröna.
    Jo irriterar mig bara på att de har svarta överdragsbyxor men ingen svart jacka för det vill jag ha.
  • jompa

God kväll i tråden

Shoppas det nåt eller väntar alla på lurvarna

• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-10 20:16:11 följande:
    God kväll! Jag har bestämt lite Moloshopping men ännu inte slagit till, torrshoppar 
    Som jag då Vet några saker som ska få flytta hit men har inte tryckt på köp knappen ännu.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-10 20:34:35 följande:
    tycker molos overaller verkar gå superbra på tradera nula in ett par bilder i bildis
    Så stor han har blivit, lillebror men fortfarande lika söt.
  • jompa

Var det inte nån här som letade efter Shampoodle (stavning) frotteset? Finns på Barnlycka.se såg jag.

• jompa
    Preggi skrev 2008-08-10 21:13:44 följande:
    Godkväll! Nu är jag på plats. Ser att ni pratar molooveraller. Jag hade hoppats att M kunde ha vår ärtgröna P hade i vintras men det är 92 och jag tror att M kommer drunkna i den. Vi har en rosa i 98 som jag tror att P kan ha i år. JAg vill gärna att M ska ha den ärtgröna, den kanske funkar till våren om inte annat? Ängeln, jag tycker att space med randiga ärmar är mkt finare. Den har vi på ingång.. Idag har vi haft barnvakter till tjejerna hela dagen och fixat här hemma. Det blev jättefint i vårt lilla sovrum.. Imorgon börjar min lilla tjej på dagis.. *ångest*
    Har du ingen bild på det "nya" sovrummet?
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-08-10 21:24:01 följande:
    Nu säger jag godnatt, sov gott
    Natti natti.
  • jompa

Vad ni alla planerar och har er ang vinterkläder, själv är jag knappt inne på höstens ännu, har tex inga gummistövlar till barnen så det måste köpas, även någon tjockare tröja behövs nog till båda.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10