• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-08 13:14:40 följande:
    Åh, de är underbara!! Slitage kommer att ta hem en del av täckjackorna iaf, såna får det nog bli. De här är ju vattentäta också till skillnad från Molos fina Camden som inte känns så praktisk.
    Ja alltså jag är nästan inne på MAT vinterjacka här till P kanske nåt till M oxå.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-08 13:47:53 följande:
    Visst är den, o jag som inte ens tyckte om den första gången jag såg den.
    Snygg tröja.

Måste nog snart ta tag i höst shoppingen på allvar, men jag hoppas ju ändå fortfarande på att sommaren ska stanna lite till, vill ha mer sol.
  • jompa

Butte: Kan Isabel ha 92 i Molos tröjor, alltså junior storlekarna i baby?

• jompa
    Buttelina skrev 2008-08-08 13:53:55 följande:
    du menar 92 i baby? eller det kan hon inte ha. det är 98 som gäller. varför det då?
    Nä jag menar junior inte baby. 98 finns väl inte i baby modellerna? Undrar bara om man kanske våga chansa på 92 i junior nu till killen.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-08-08 14:00:00 följande:
     Linnen och overaller, det är min grej det
    Vad är det för linnen du köpt??
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-08-08 14:01:31 följande:
    Molos cirkus och katter till lillkillen.
    aha från DK eller?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-08 15:01:24 följande:
     Ja, vi kan ta Kaptenen först. Men hoppar gärna Sprall denna gång. *tråkiga kläder*Aha, är det vårens? Då ska jag nog inte åka. De kläderna är jag så less på nu.Måste nog byta ut mina svarta babyvelour till de med dragsko.
    Jag tycker oxå vi kan ta Kaptenen men sen skippar vi Sprall och Åhlens eller hur??
    Hur är det med Matador då, vill ni dit oxå tjejer?

Vilka har vi mer som är värda besök?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-08 15:02:57 följande:
    Jag hoppar åxå gärna Sprall.. Kan även skippa Åhlens..Prio e ju Kaptenen, Vildänglar, Matadors nya kanske?
    Menar du Solna? Den är sämre än än den gamla tycker jag, mindre att välja på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10