• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-08 15:05:32 följande:
    amen då tar vi den gamla då hej på dig förresten
    Halloj allt väl med er?
    När börjar skolorna igen? Tänkte nämligen dra mig in till stan inte nästa vecka men veckan efter det. Då skolas barnen in på dagis med pappa och jag är fri
    Funderade på måndagen den 19:e.
  • jompa
    jompa skrev 2008-08-08 15:07:35 följande:
    Halloj allt väl med er?När börjar skolorna igen? Tänkte nämligen dra mig in till stan inte nästa vecka men veckan efter det. Då skolas barnen in på dagis med pappa och jag är fri Funderade på måndagen den 19:e.
    Sorry menar måndagen den 18:e.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-08 15:11:03 följande:
    du kom på det
    Japp lite snurrigt här hemma

Den 19:e kan inte jag heller då firar vi vår första bröllopsdag
    Men kan även på onsdagen eller fredagen.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-08 15:14:01 följande:
    Jag kom precis på att sambon ev ska vara ledig den måndagen då han jobbar bröllop helgen innan. Perfekt i så fall så kan han och N ha grabbdag
    Men det är väl super Då är det kanske bara lilla Idis som ska med, men hon är ju så snäll Kyss
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-08 20:24:33 följande:
    Alex- fin reashopping i BT! Rackamaja har fått in lite nytt Småfolk (som tydligen endast säljd i butiken för tillfället) och även katvig
    Åhhh kan inte nån annan få i det snart så man får se dem bättre. Såg några bilder på Rackamaja och den med taxarna var ju jättesöt
    Gillade även suiten med bilarna så den hoppas jag kommer i tröja.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-08 20:36:56 följande:
    Hellu i tråden Just resonerat fram att de kommer bli dååååligt väder i Varberg så vi får åka på lite Hopping istället   tänkte ta GBG bland annat.. Å nu undrar jag VILKA butiker finns i gbg?Småfolk, Katvig,Molo e väl prio ett
    När åker ni?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-08 20:41:26 följande:
    I morrn på fm
    Åhhh så mysigt. Blir det alla fyra barnen och ni eller?
    Borås har ju en del hopping oxå
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-08 21:02:26 följande:
    Aha, såg inte den. Gillar inte fickorna
    Men alla jr har inte ficka. Det som skiljer är knappen vid axeln och sen storleken. jr är mycket större än baby, så när man slutar med baby kan man oftast inte gå direkt till jr för de är för stora. Sonen var på gränsen till att kunna ha baby tidigt i våras men jr var för stort, får se om det kanske passar i höst. De är ju liksom bredare oxå.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-08 21:13:39 följande:
    Jo det är ju det. Och skulle gubben veta hur mycket kläderna kostar så skulle han ta mitt visa kort direkt Sist vi var på Bombom så pekade jag på en långärmad Molo tröja och sa att den vill jag (läs Liam) ha, han tittade på prislappen: 279 kr, tittade på mej som om jag vore dum i huvudet, då pekade jag på 30% skylten på väggen, sen skakade han på huvudet och sa att vi skulle gå nu
    Jag har nog tur med min man för han säger aldrig något om priset och när bekanta typ säger att de aldrig skulle betala så mycket för en tröja säger han bara att vi säljer dem sen och får igen en del och då har tröjan bara kostat lika mycket som en på HM .
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-08 21:26:11 följande:
    O lite försmak för sommaren 09 www.trendsales.dk/main.asp&id=...)
    Alltså nästa sommar blir grymt fin ju. Gillade det lite gammeldags printet på t-shirtarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10