Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

j o n n a h skrev 2008-07-17 20:11:47 följande:
    nån som har tid med en fråga från mig? har ganska nyss upptäckt alla danska märken och är helt kär. var och shoppade en del i veckan på en riktig toppenaffär vi har här i Kungsbacka, en molosuit med verktyg och en katvig bodysuit bla, men har precis upptäckt (till min stora sorg..) att sonen har för tjocka ben för både molos & katvigs bodysuits ..han är en liten knubbis hehe.. älskar även småfolk, hur är deras suits i "bredd" så att säga? och nanoou, hur är de? vill så gärna att han ska ha heldräkter, tycker det är så tufft!
    Nanoou är elastiska och mjuka, så de kan funka, men du måste köpa en storlek större, de är ganska små.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Butte - angående eskimåsuiten:
    den finns i min butik här i Skövde. Fick du kontakt med dem sist?
  • Damien och Adrian
    j o n n a h skrev 2008-07-17 20:58:36 följande:
    Svar på #18301Ok, så bra, tack för ditt svar! toppen att få lite tips gällande storlek också, det kan ju skilja sig så mycket mellan märken! jag är lite förtjust i deras splash-mönster eller vad det nu heter så en sån kanske kan hamna här hemma i garderoben! min son har förresten en likadan molo-tröja som din har på din presentationsbild, den är så himla fin!
    visst är den? Härligt grabbig!
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 21:00:15 följande:
    På lördag åker vi till Skövde Jag hoppas jag får tillfälle att besöka butiken nån av dagarna.. eller kanske inte.. jag ska ju inget ha..
    du säger det ja. hihi, du hittar säkert något, de har ju 40% just nu. De har dessutom en hel del gammal Molo & Katvig t ex, de rear aldrig ut allt så det finns lite av varje...
  • Damien och Adrian
    Lina med Liten skrev 2008-07-17 22:47:57 följande:
    Loveliva: Hells Kitchen ju!
    jag vet vem som vinner och har laddat ner och sett säsongen efter denna, jag gillar det programmet!
  • Damien och Adrian

Jag vill också ha bebis.. vi tänkte försöka igen om ett halvår ungefär - vill gå ner i vikt mer först efter första så att kroppen är redo. Jag peppade mig själv genom att köpa Katvig omlottbodies st 56 på rea, en rosarandig och en brunrandig, de kan alltid bli presenter...

• Damien och Adrian

ha, nu pratar jag för mig själv, då får väl även jag säga godnatt!

• Damien och Adrian
    Lina med Liten skrev 2008-07-18 00:19:35 följande:
    Jag har sprungit över de uppgifterna också... Lyckades dock avsluta innan jag såg för mycket Vill vara lyckligt ovetandes
    Hur mkt får jag för att inget säga?

Jag stöde mig en del på förra säsongen, hälften av de inblandade är inte ens kockar, väldigt konstigt folk... men den senaste, som lär komma i höst till Sverige, i den finns det normala människor men förstås sedvanliga intriger.
  • Damien och Adrian

God morgon! Var är alla nya molosar?? trött på att vänta på ny sändning...

Kolla in phunkycool.at de har 60% på allt i shopen nu.
    Koden är 60.

• Damien och Adrian
    Saraia skrev 2008-07-18 12:50:33 följande:
    vad hade ni köpt; klänning el tröja check flower el orangeröd randig tröja(fr molo såklart) till randiga orangea muddbrallor??ska va t en 2 o en 4åring! Så sugen på dessa kläder men kan ej köpa allt t båda tyvärr........
    check flower är något av det trendigaste o snyggaste jag sett.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10