• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

hahaha! är det nån som kollar på femman?

• Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:10:29 följande:
    Nä vad händer där?
    so you think you can dance.... uttagningen... alla kan ju verkligen inte dansa om man säger så....
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:12:39 följande:
    Oh är det nu? Tittade igår. Jätteroligt!!
    japp.. Jag gillar det!
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-07-16 22:21:08 följande:
    God kväll på er!Har ÄNTLIGEN fått ut lite grejer på T ikväll. Vår bärbara dator har pajat pga tråkigt virus, så för tillfället får jag sitta nere i källaren vid vår andra dator. TRIST!!Idag blev det lite nytt Molo shoppat och jag är helsåld på just den oufiten. Lade in bild i BT såklart!!Ska i säng nu tänkte jag, men kanske kikar in här imorgon...
    Hej!

Gud vad snyggt! Båda kombosarna var ju hur snygga som helst. Det blev inte pyjamas med tröjan till.. Måste nog ha en sån!! Visst blir man kär i byxorna?
    Vad är det för lila tröja?
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-07-16 22:26:51 följande:
    Tröjan är RoomMate. Ja, byxorna är helt underbara. Funderar på bodyn till Ava (den blommiga som du har köpt), men tror inte det blir byxorna till henne. Till Ilon var det setet helt underbart! Älskar färgerna, modellerna... tja allt!! Inte alls pyjamasaktigt, utan bara en grymt fin mysdress. Är stor på honom så han kommer kunna ha kläderna lääänge !! Byxorna är i stl 98 och han har annars 86 i de flesta byxor. Även tröjan är 98, men den är lite stor över axlarna, men smal annars och nästan lite tighta på armarna, så den funkar bra nu med.
    Jag tror inte att dom byxorna gör sig riktigt på en liten bebis. Tror att dom sitter bättre när man kan gå?
    Jag tror att Ava blir jättefin i blommiga bodyn. Det är helt underbara färger!
    Åh vad jag blev sugen nu...
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-07-16 22:23:50 följande:
    God kväll!!!!!
    Godkväll

Butte, spökar du?
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:39:10 följande:
    Hm jag tror jag måste köpa våra första molobyxor.....
    Ja, klart du måste. KÖÖÖP!
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:47:56 följande:
    Så du säger det ja. Hör man sällan i denna tråden.
    Ja, ellerhur. Nästan aldrig nån som köper nåt här..
    Jag är verkligen helt kär i byxorna! Måste nog köpa dom rosa med till nån av tjejerna...
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-07-16 22:49:40 följande:
    God kväll! Kikar in efter en dag med storstädning på dagis, ibland funderar jag på varför vi har barnen på föräldrarkollektiv.. Nu är det iaf gjort för i sommar. Kanske måste belöna mig med något litet Moloplagg. Efter att ha kikat i bildtråden blir jag ju lite sugen på det lila/röd/oranga, superfint! Men jag gillar ju planeterna, eskimåerna och cirkusmotivet också! Imorgon åker vi till Uppsala, kanske har de fått in lite nytt där så jag kan se det irl och besämma mig
    Godkväll!
    Vi har föräldrarkooperativ till våra tjejer med. Det funkar hur bra som helst.. Fördelarna är så många fler än jobbet vi lägger ner...
    JAg tycker att molo oftast inte gör sig alls lika bra på bild. Man måste nästan se irl för att se hur fint det verkligen är...
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:50:49 följande:
    Okej, okej!Finns de i Anjelins storlek på lilla på lördag så köper jag!! Vad kostar de förresten?Men då måste jag ju köpa  den förbaskade ekorrtröjan också ju....
    179:- upp till 92 och sen 199:- på junior. Menar du ekorrtröjan från lindex?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10