• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-16 22:57:02 följande:
    japp
    Shoppas det nåt då?
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 23:00:39 följande:
    Jaha, det var ju ett okej pris.Ja jag menar tröjan från lindex. Jag blir ju lite anti när det blir hysteri efter ett plagg. Då måste jag backa och INTE ha det.
    Så blir jag med ibland... Men den är ju jättefin och billig.. Kan lova att byxorna är värda varenda krona... Så himla fina och ser så otroligt sköna ut!
    Sov gott!

Jag ska nog natta min P här..
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-07-16 22:50:48 följande:
    måste ha *dreggel* åtmisntone tröjan till melker vaaaar vaaaar finns de??
    Du måste ju ha byxorna med...

Butte, inte är väl du vv sugen? Vad är du sugen på?
    Jag är sugen på vv jag med men jag vill gärna fynda vv på rea..
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-07-16 23:05:05 följande:
    Ja jag håller med, fördelarna överväger självklart nackdelarna, annars hade vi ju bytt dagis för länge sen. Det är ett toppendagis. Det är bara på städdagarna jag svär lite Någon som har testat småfolks aptröja (röd/orange) till de röd/orange/lila molobyxorna? Blir det helknasigt tror ni?
    hmm, den kombon hade jag inte ens tänkt på. Spontant tror jag att det blir jättefint...
    Tjejtriss skrev 2008-07-16 23:06:56 följande:
    Hej på er! Här har varit en liten kaoskväll.. En propp gick mitt i grillningen och förstås hade vi ingen sån hemma. Båda TV-apparaterna slocknade och ja, det var smått kaos.. Dessutom hann jag inte ner till tvättstugan i tid utan kom en minut sent, så nu måste jag ställa klockan på 7 och  för att gå och hämta tvätt..
    Hej!

Vilken kväll! Surt med tvätten... Hört nåt från ziggys?
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-07-16 23:19:20 följande:
    mm men nu hittade jag den som suit så nu är den min äälskar suits på vår lille så enkelt o behändigt o så kan min man klä honom utan att behöva matcha
    Ja men du har ju en sån liten att ha suit på. Det har ju inte jag.. Skulle vi ha en bebis skulle jag shoppa ihjäl mig på suits...
  • Preggi
    Emmsan skrev 2008-07-16 23:30:44 följande:
    mm i början tyckte jag det va pyjamaser alltihopa men nu har jag kommit på att det är det bästa plagget som gjorts o ganska svårt är det ju ändå att matcha vissa av molos kläder..
    Det tyckte jag med och förstod för sent hur snyggt och bra det är med suits.. Men vi hann använda en hel del på lillasyster innan hon blev för stor...
    Sen är det ju rätt billigt med tycker jag..
    alex 07 skrev 2008-07-16 23:30:51 följande:
    Godkväll!!Nu finns utlovade bilder i BT
    Hej! Guuud vad fint.. Men var du tvungen att visa dom.. Nu måste jag ju köpa den!!
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-16 23:39:39 följande:
    Tack!  KÖÖÖÖÖÖÖÖP
    Ja, jag måste nog det men jag vet inte om M kan ha fler bodys. Fast modellen sitter ju så bra på henne. Vad är det för nyans på mudden?
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-16 23:48:34 följande:
    Lite mer ljus nougatbrun i jämförelse med lindex velourbyxor, men det funkar med dom till. Gula velourbyxor är nog också fint till.
    Tror du det funkar med lindex orangea velour till?
    Jag är inte lite sugen på den bodyn nu...
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-16 23:56:25 följande:
    Det finns inget orange i bodyn så jag tycker inte att de passar till. Bruna är allra bäst, men jag tror att gula, gröna och eventuellt röda skulle funka bra också eller jeans.
    Det är så svårt att se färger på skärmen ibland. Tycker att vantar och mössar ser orangea  ut på skärmen.. Hittade bodyn nu och då hittade jag ju cirkusbodyn med och vill såklart ha den med...
    Så mkt som jag vill köpa nu har jag nog aldrig suktat efter...
    Och än har ju bara molo kommit med nytt. Var ska det här sluta...
  • Preggi
    annikandy skrev 2008-07-17 00:01:28 följande:
    puttar lite.nån som vet ang. storlekarna?
    Man kan nästan gå upp en storlek på grund av modellen och muddarna tycker jag.
    Hur stora är dina barn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10