• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-07-17 00:09:32 följande:
    Jo......, men det är så lite så jag tycker i alla fall inte att de orange passar till, men här kommer en bild så får ni själva avgöraMed färgen upp till stl 80Med färgen från stl 86 och upp
    Jag tycker att den andra bilden är fin. Ser fint ut tycker jag... Vad tycker ni andra? Bäst att fråga. Ni har ju så bra smak..
    CamillaJ skrev 2008-07-17 00:05:24 följande:
    God kväll...Idag har jag jobbat kväll så kom jag hem har städat efter kl 22.. och lagt Alöbin som vaknade igen och ville inte somna om förens nu...?!!! När ska jag få min egna lilla tid? Usch hoppas så att det ska sluta snart Super fina bilder blir sugen på lite nostalgi jag med
    Godkväll!

Visst blir man sugen på nostalgi... Tur för er att jag inte har gamla foton i den här datan.. Jag lyckas ju bomba tråden rätt bra ändå..
    Hur är det på jobbet?
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-17 00:19:32 följande:
    Preggi skrev: Jag tycker att den andra bilden är fin. Ser fint ut tycker jag... Vad tycker ni andra? Bäst att fråga. Ni har ju så bra smak.. Ja, de passar mycket bättre än den andra färgen, men jag håller fortfarande på gult och brunt, men det funkar med de orange, men det blir ingen "matchning" .
    Jag håller med. Det blir nog finast..
    CamillaJ skrev 2008-07-17 00:27:32 följande:
    Haha.. ja de blev lite mycket jag hade mer Men fick hejjda mej men usch så sugen man blir på bebis när man ser alla söta bebis kort ju men icke nej nu ska man hålla sej i form ett tag hahaha! Preggi- Det går kanon jätte skoj!
    Åh, dom är ju så himla fina dina killar!! Det var ju inte så länge sen.. Men gud vad liten han var Albin och så söt. Så himla fina ögon!
    Jag kommer nog med en nostalgitripp imorgon. Nu sitter min man vid den datorn..
  • Preggi

Jag sa faktiskt till min man igår att jag inte vill att tjejerna ska bli större. Jag vill stanna tiden och att vi alltid ska ha det som vi har det nu.. Vi har det så bra!

• Preggi

Ja, alla dagar är ju inte lika underbara. Idag har vi haft en underbar dag..
    Natten lär ju inte bli lika kul för nu vaknar M hör jag..

Så jag säger gonatt nu

Hörs irmogon

• Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 13:11:47 följande:
    ANGELINAH & PREGGIBehöver era adresser pronto, vi har fått pakeeeeeeeeeeet!
    Hej! Inboxade min adress till dig nu.. Hur ser tröjan ut? Är den så fin som man tror?
  • Preggi

Godkväll!

Vad shoppas här idag?

Själv har jag bara hamstrat lindex velour. Jag är väldigt molosugen.. Jag vill inte köpa för mkt nu vill vänta lite tills man ser vad kavtig och småfolk kommer med också..

• Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 18:54:59 följande:
    Vilka hamstrar vi är Jag vill få tag på cerise i 110 också.. Undrar om man ska hamstra större strl också? Äsch, då är man väl knäpp.Har inte shoppat nåt alls idag, ska hålla mig lugn nu ett tag. Har blivit lite mycket den senaste tiden, nu får jag försöka lägga energi på alla tradera-auktioner som ska ut istället.. Eller jo, lindex-velourisar blir det nog, men förmodligen inga jackor. Pops ribbade baströjor vill jag ha också, men vet inte riktigt när jag kan ta mig dit.. Känns inte så bråttom heller.
    Haha, skönt att vi är fler... Jag har bara köpt en cerise jacka. Vi har ju katvig med så det räcker gott för oss. Men vi har bruna, orangea, lila och cerisa byxor i 3 storlekar. Dvs 12 par!
    Jag ska försöka hålla mig lite lugn med inköpen nu ett tag. Vi har ju inte hunnit prova allt på ens.. Och sen måste jag lära mig hur man säljer kläder.. Inte min starka sida..

Hur blev kläderna från ziggys?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 19:28:50 följande:
    Knapptröjan är superfin! Fast byxorna.. njäääääää, de får åka vidare, de känns väldigt pojkiga med "falsk gylf" eller vad det nu heter.. Ett misslyckat impulsköp alltså
    Åh, vad kul! Jag längtar tills imorgon!! Ska bli kul att testa den på!
    Synd att inte byxorna blev bra.. Men du får säkert igen pengarna på T.

Vad lugnt det var här ikväll.
  • Preggi
    j o n n a h skrev 2008-07-17 20:11:47 följande:
    nån som har tid med en fråga från mig? har ganska nyss upptäckt alla danska märken och är helt kär. var och shoppade en del i veckan på en riktig toppenaffär vi har här i Kungsbacka, en molosuit med verktyg och en katvig bodysuit bla, men har precis upptäckt (till min stora sorg..) att sonen har för tjocka ben för både molos & katvigs bodysuits ..han är en liten knubbis hehe.. älskar även småfolk, hur är deras suits i "bredd" så att säga? och nanoou, hur är de? vill så gärna att han ska ha heldräkter, tycker det är så tufft!
    Jag upplever småfolks suits som rymliga. men nu är mina tjejer lite större så jag har ingen från årets kollektion så jag är kanske inte bästa personen att svara.
    Angelinah skrev 2008-07-17 20:15:47 följande:
    Hellu i tråden!!Full fart hela dagen här *puh*  Nu vill mamma bara sitta ner heeeela kvällen Härliga nostalgi bilder i BT sååå söta små bebbar och barn
    Hellu!
  • Preggi
    j o n n a h skrev 2008-07-17 20:52:04 följande:
    Svar på #18298Tack så mycket för ditt svar i alla fall, och såna söta tjejer du har!
    Tack. Min lilla var riktigt rund som liten då brukade jag gå upp en storlek och vika upp lite i benen och ärmarna. Hur gammal är din lilla?

Incommunicado, fina bilder i BT. Fin kombo med NS och katvig..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10