• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-19 22:49:49 följande:
    Å villervalla......De kanske har en brun mössa? Har ju köpt IdaT anorak med hajar till Emilio. Måste ha en brun mössa då ju.Låter smart att köpa cykel nu ju.
    Jag har för mig de har en helbrun. Den blir nog snygg till idaT anoraken.
    Har hittat en cykel för 499:- Det får bli en sån till att börja med.. Ska bli kul att köpa den imorgon..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-19 22:56:32 följande:
    Jojo, de är betalade. menade bara att nu när jag såg dem på bild så var det ett bra val. Villervalla har ju som sagt rätt bra priser och är så sköna i kvaliten, särskilt de kläderna med "invävt" mönster.
    Tänkte väl... Svårt att tro att du kommer ångra dig. Jag gillar byxor som är baggy som tex nova star. De sitter så bra på tjejerna...
    gosmamman skrev 2008-07-19 22:56:05 följande:
    Godnatt och sov gott i tråden
    godnatt
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-19 23:00:53 följande:
    Där var en i plysch. Men bara i stl 3-4 år.Får se hur mycket pengar som blir över när de himla brädorna till huset är köpta.... Är ju liksom inte lönt att bara beställa en mössa.
    Ska ni bygga ut?
    Nä, man vill ju inte betala frakten för bara en mössa. Nu lurade du in mig att titta på mössor där och såklart fastnade jag för en till M.. Hmm, jag kommer nog snart skicka efter lite ändå.
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-19 23:07:37 följande:
    Vi håller på att klä om huset. Det har vi hållt på med i flera år och skulle behöva bli färdiga.
    Vad kul att göra om.. Eller ja det är ju säkert jobbigt men underbart att ha eget hus. *avis*

Nu säger jag med gonatt

Shoppa väl!
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-20 09:32:23 följande:
    Värst vad det är lugnt här idag. Har alla sovmorgon kanske?
    Godmorgon!

Här tog vi sovmorgon.. Så skönt!! Matilda vaknade nu vid 10.

Fina bilder du la in i BT på dina söta barn men vad blek suiten blivit. Tråkigt!
    Oj, vilket jobb ni lagt ner på huset! Beundrar att ni orkar.. Vi är rätt dåliga på att renovera och vi bor i nyproduktion nu. Vi har ju letat hus nu i ett år men hittar inget bra hus med ok pris.

Jojoa, såg att du frågade om strl på muddbyxorna. Jag hade nog köpt 98 om jag var du. Jag tog 98 till P dom sitter bra men hon skulle ju kunna ha större.

Shoppas det nåt här idag?
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-20 10:20:50 följande:
    Skönt med sovmorgon! Det existerar inte här. Fast å andra sidan så sover de ju tidigt på kvällen.JA det här huset... Kan säga att vi är trött på renovering..Hoppas att ni hitar ett snart!Jag har shoppat en esl-suit på phunkycool idag: Mycket nöjd!
    Tjejerna somnar mellan 20-21 nu på semestern. Normalt sett runt 19.30-20. Tror de behöver semester för de sover verkligen ut på morgonen. Hur skönt som helst!

Jag ska nog besöka phunkycool sen jag med. Beställde en kikling t shirt där igår. Men det kanske är nåt mer vi ska ha?

Nu ska vi ut och köpa cykel..

Hej så länge
  • Preggi

Godkväll!

Ett stort grattis till fru lovelive! Vad kul!

Shoppas det nåt här ikväll?

Jag känner mig sugen och har faktiskt till min stora förtjusning märkt att P växer jättemkt nu på längden så hon kommer ju behöva nya kläder...
    Det kommer bli NS jeans helt klart och katvigränder om jag gillar färgerna sen misstänker jag att jag kommer köpa massa småfolk som vanligt..

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-20 22:55:34 följande:
    Vad "tråkigt" att P växer så mycket Det brukar ju bli mer än man tänkt sig. Hoppas på lite fina långärmade tröjor från Småfolk utan traktorer eller flygplan...
    Ja, jag känner mig "jätteledsen" att jag har anledning att shoppa.. Det känns ju inte sämre när jag snart ska börja jobba och vi kommer ha massvis med extrapengar varje månad.. Penga mun Men jag ska försöka hejda mig lite så det blir lagom med shopping...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-20 23:05:49 följande:
    På så sätt känns det bra att börja jobba sen. Helt plötsligt kommer det kännas som om man har massa pengar att röra sig med. inte som nu när man får vända slantarna varje månad.
    Nä, det är inte kul när det blir så. Vi hade det knapert precis när vi fick P men sen fick min man nytt jobb och sen dess så har vi haft det gott ställt trots att jag varit hemma i 3 år.
    Nu när jag kommer jobba med och tjäna helt ok så kommer vi nog känna oss jätterika. Vi bor ju hyfsat billigt med. Men jag ska spara lite med så det inte blir för mkt shopping.. Kanske ska unna mig själv lite mer.. Nu har vi ju lagt allt på tjejerna... Och det är ju det som är kul iofs men jag behöver nog lite nya kläder jag med...
  • Preggi
    Lina med Liten skrev 2008-07-20 23:08:15 följande:
    Men vad tråkig o förnuftig du lät nu!
    GeneradOj, förlåt! Det var inte meningen att låta så klok.. Men vi vet ju innan att jag kommer shoppa loss rejält ändå. Bara skönt att spela smart ibland..
    Dessutom så kommer jag ju jobba i närheten av matador så det blir nog galet med shopping ändå..

Men hur ska jag lyckas smyga in alla nya kläder förbi mannen nu när han kommer komma hem före mig ibland?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10