belladona skrev 2008-07-24 01:01:31 följande:
hittade en tråd om bikini till små flickor
www.familjeliv.se/Forum-3-20/m34706738.html kolla på bikinin hemsk skulle aldrig sätta på Tara en sådan Känns som man sexuelsera små flickor
Håller fullständigt med dig... Bikini på småtjejer... nääää
Hej hej alla! Hemma igen från Öland, tvättar tvättar tvättar tvättar
Ska ladda ur kameran imon (orkar inte nu

) o lägga upp lite pics.
Haft helt underbart samtidigt som det har varit ofantligt sorgligt. (ett år sen min svägerska dog igår) Man återupplever liksom hela händelseförloppet, chocken, misstron, paniken o att behöva acceptera att de skulle avsluta hennes liv då hon blev förklarad hjärndöd (ett dygn efter att hon åkt in till vc).
Hade en liten sammankomst vid hennes grav i går kväll, nästan hela hennes familj, många kompisar. Så läste svärföräldrarna några texter, nån som hon skrivit o lite av Shirley Clamps låt Jag fick låna en ängel. Hennes fyra bästa kompisar sjöng den på hennes begravning, de bytte ut "jag" mot "vi". O den stämmer så himla bra, hon togs ifrån oss alldeles för tidigt o vi fick låna en ängel för en stund.
Sen la vi stenar vid hennes grav, vi hade varit o plockat på en av hällarna där vi varit med henne några gånger.
Sorry för massa OT dravel, behövde visst skriva av mig lite.. Saknar henne...
Hann/orkade inte med nån shopping på Öland, så det blev inte Eleraff. Har varit på Lådbilslandet med barnen o några av deras kusiner, varit på stranden, sambon har åkt vattenskidor, varit ute med båten o bara slappat en hel massa
Nej, gonatt tråden o tack för att man kan babbla av sig lite här. Dax att slänga i en ny laddning i tvättmaskinen o sen sova några timmar.