Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Var precis på väg att slänga iväg en riktig impulsorder på 1klass, kom till kassan o insåg att jag glömt att de höjt expavgiften till 69 kr.. så det fönstret stängdes snabbt igen
    Vill ha Lollopard traktortshirt med många traktorer överallt. ska kanske gå in o köpa den på deras egen sida, har för mig att den fanns där.

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-07-17 12:43:16 följande:
    tror inte bombom har så stora strl . men har dom inte regnjackan?
    Tack!

Har beställt en variant med krage på lillaw o vanlig tshirt på lollopard sida nu, tack för tipset!

Kram o hej då!
  • jojoa75

samma som hände mig ju.. Jag vet, man blir lite less

jompa skrev 2008-07-18 07:19:55 följande:
    God morgon tjejer.Lite sur på Matador trots att jag vet om det men nu efter en vecka efter att man gjort beställningen och pengarna dragits så får man tillbaka pengarna via payson och där det står ett meddelande att varan är slut.Skittråligt. Måste tröstshoppa idag
    Hej alla förresten! Tittar in från soligt norra Öland! Ääälskar min sambo, han har skaffat trådlöst bredband till mig så att jag kunde kolla nätet ibland även från semestern!
  • jojoa75

AnnaCill får du inte missa!!!

Sen har du ju kanonmysiga Funkybaby utanför Löddeköpinge (i en gammal skola) som ligger mellan Helsingborg o Malmö.
    Malmö har buttelina bättre koll på Men vet att harmonibarn har större utbud i Lund än i Malmö, eller hade det iaf innan.
    Duntoffla skrev 2008-07-18 13:57:41 följande:
     Skönt med trådlöst! OM jag ska till Helsingborg eller Malmö om ngn vecka, vilka butiker finns det då?Bombom i Malmö och Lilla Helsingborg har jag hört talas om men det finns väl fler. Ngn som vet?
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-07-18 18:14:35 följande:
    Jadå, viosst hittade jag! Shoppade på Lilla, planetsuiten och katvigs svart/vita t-shirt för halva priset. Kunde bara inte stå emot planeterna! Underbara! När jag och Annacill pratat lite sa hon "hänger du med på familjeliv kanske? Med Johanna och Helena?" Skulle hälsa så gott till er båda
  • jojoa75

Det blev en snabbis för mig med ikväll... Sitter här med ett glas vin o ska väl va lite social oxå kanske

Ha det bra alla! Ska till lådbilslandet imorgon o sen blir det grillning med svärisarna på kvällen. 
  • jojoa75

Kikar in en snabbis ikväll med o kollar vad ni har för bus för er

Ser att est fått en hel del ordrar ikväll, får väl kika in där..
    Ska försöka ta mig till Eleraff i Borgholm, kul att höra att de fått in nya NS!!!!
    O så kan jag äntligen kolla på randiga brallorna med mudd (molos) IRL så att jag kan bestämma mig nån gång.. *velepotta*
    Visst skulle man ta en strl större i dom? Emma är 2 år, litta rund o har 92, då ska jag mao ta 98?
  • jojoa75
    belladona skrev 2008-07-24 01:01:31 följande:
    hittade en tråd om bikini till små flickor  www.familjeliv.se/Forum-3-20/m34706738.html  kolla på bikinin hemsk skulle aldrig sätta på Tara en sådan Känns som man sexuelsera små flickor
    Håller fullständigt med dig... Bikini på småtjejer... nääää

Hej hej alla! Hemma igen från Öland, tvättar tvättar tvättar tvättar
    Ska ladda ur kameran imon (orkar inte nu ) o lägga upp lite pics.

Haft helt underbart samtidigt som det har varit ofantligt sorgligt. (ett år sen min svägerska dog igår) Man återupplever liksom hela händelseförloppet, chocken, misstron, paniken o att behöva acceptera att de skulle avsluta hennes liv då hon blev förklarad hjärndöd (ett dygn efter att hon åkt in till vc).
    Hade en liten sammankomst vid hennes grav i går kväll, nästan hela hennes familj, många kompisar. Så läste svärföräldrarna några texter, nån som hon skrivit o lite av Shirley Clamps låt Jag fick låna en ängel. Hennes fyra bästa kompisar sjöng den på hennes begravning, de bytte ut "jag" mot "vi". O den stämmer så himla bra, hon togs ifrån oss alldeles för tidigt o vi fick låna en ängel för en stund.
    Sen la vi stenar vid hennes grav, vi hade varit o plockat på en av hällarna där vi varit med henne några gånger.
    Sorry för massa OT dravel, behövde visst skriva av mig lite.. Saknar henne...

Hann/orkade inte med nån shopping på Öland, så det blev inte Eleraff. Har varit på Lådbilslandet med barnen o några av deras kusiner, varit på stranden, sambon har åkt vattenskidor, varit ute med båten o bara slappat en hel massa

Nej, gonatt tråden o tack för att man kan babbla av sig lite här. Dax att slänga i en ny laddning i tvättmaskinen o sen sova några timmar.
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-07-24 13:13:52 följande:
    Hej hej!!!Kikar in en snabbis innan det bär av in till hbg... och FESTIVALEN!!!Eller TIOULI (=tivoli) som Engla kallar det Lugnt idag eller shoppas det nåt fint!!??Passar på att röstfiska lite också, när jag ändå håller på... www.familjeliv.se/Forum-5-178/m34698950.htmlHa en bra dag allesammans!!!C U
    röstat!
    Ha så kul idag!
  • jojoa75

Katvig shorts på rea? Var hittar jag såna? Nån som vet?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10