Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-08-08 21:57:51 följande:
    Men gud vad trevligt! 3 dagar är ju lagom-då hinner du inte sakna ihjäl dig helt...
    lillronya skrev 2008-08-08 22:00:37 följande:
    Å vad det låter mysigt!Vi kom på häromdagen att vi inte varit barnlediga sen Emilio föddes. Han är 14 månader nu. Vi funderar på att gå på bio i nästa vecka. Lite skillnad mot Italien, men lika välkommet.
    jompa skrev 2008-08-08 21:58:41 följande:
    Ahh har de börjat med fraktfritt??
    Buttelina skrev 2008-08-08 22:02:33 följande:
    sååå himla mysigt!
    Mmm, och bara en dryg månad kvar också! Kanske ska glädjeshoppa lite Katvig Oskyldig
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-08-08 22:08:22 följande:
    klart du måste åhh jag är så gottesugen och här finns INGET gott... ensam hemma med sovande lillebror helt tomt
    Sitter med fingret på köpknappen men blir fundersam på strl. Midapple var en hel strl större än randigt förra hösten, någon som har koll på hur chessprintet är? Vill inte köpa för stort till lillkillen.
  • isold2003
    CamillaJ skrev 2008-08-08 22:10:13 följande:
    Usch jag har en stooooor godis påse som sambon köpt..den är nästan full ju haha och en chips påse och nu ha jag precis druckit en öl ..det va gott Tänkte åkt in till kalmar men äsch strunta i det idag..regnar ju endån! Men gud så sugen jag är..

Åh vad gott! Skicka hit lite också är du snäll

Butte, jo jag har den gröna chessen men den är ju kortärmad. Är mest bekymrad över ärmlängden, kroppen spelar inte så stor roll. Kan ju mäta ändå förstås, någon sorts uppfattning får jag ju.

ängeln83 skrev 2008-08-08 22:13:37 följande:
    Ååå, nu blev jag ännu mera lurv sugen när jag fick se denna bilden...
    Helt underbar bild! Gud så söt han är där!
  • isold2003

Vilka sötnosar det dök upp i bildtråden! Både Moa och Ava är supersöta i poetry. Tänk att Ava redan är så stor! Hur gick det till?

Belladonna, den Katvigklänningen är superfin! Ser fram emot att se modellbild sen

• isold2003

Nu måste jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl!

• isold2003

God kväll! Idag har vi haft en hektisk men mysig dag Började med städning av dagis och hemmet, sen iväg på båtfestival lite utanför stan med goda vänner. Pojkarna hade jättekul. Sen fick både jag och maken träna i regnet, skönt men blött Slog till på ett Mololinne på Trendsales idag och funderar på att köpa Katvigs blå chessprint ikväll.

Så mkt fina Småfolkkläder i bildtråden idag!

Tjolla, vad fin Milo är i den Småfolktröjan till hängseljeansen, toppenkombo!

Jen80, jag som trodde att jag kunde stå över rymdprintet men nu när jag fick se dina bilder blev jag jättesugen, åh så snyggt det var på Ilon! Skorna är ju perfekta till dessutom.

Ängeln, jättefint med den Småfolkströjan till schampoodledressen!

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:31:27 följande:
    OT, men jag måste bara visa mina fina leggings, med STJÄRNOR
    Tjusigt!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 20:41:47 följande:
    Åh det låter som en toppendag Milo tackar så mkt! Tycker absolut du ska köpa chess, den är ju så fin!
    Ja jag måste nog det
  • isold2003

Terezita, sån sötnos han är din lillkille! Fina kläder med Hur har det gått med vagnen? Fick du ordning på hjulen?

• isold2003
    terezita skrev 2008-08-09 21:01:10 följande:
    jätte fina bilder i bildis... har oxå laggt ut på min dreggliga mio som håller på att få sina allra första tänder i överkäken.. dessvärre är det inte bara en tand på väg ut utan SEX, dom andra vill inte vänta på att dom första tittat ut innan dom kommer verkar det som...har inte hunnit sitta här nått vilket är EXTREMT frustrerande må jag tala om... har snart jobbat 18 nätter denna månad (semester tider) och håller på att renoverar hemma inför flytt samtidigt som man har två små barn man måste krysta fram tid till oxå... hoppas dessa mardröms månader snart är över säger jag bara...har iallafall hållt mig a jour genom bildis!!så nu måste jag dra till jobbet igen... god natt på er alla
    Oj vad du jobbar! Låter tufft. Kul men jobbigt med flytt också. Hoppas att du får det lugnt på jobbet nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10