Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åh vad gott! Skicka hit lite också är du snäll
Butte, jo jag har den gröna chessen men den är ju kortärmad. Är mest bekymrad över ärmlängden, kroppen spelar inte så stor roll. Kan ju mäta ändå förstås, någon sorts uppfattning får jag ju.
Vilka sötnosar det dök upp i bildtråden! Både Moa och Ava är supersöta i poetry. Tänk att Ava redan är så stor! Hur gick det till?
Belladonna, den Katvigklänningen är superfin! Ser fram emot att se modellbild sen
Nu måste jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl!
God kväll! Idag har vi haft en hektisk men mysig dag Började med städning av dagis och hemmet, sen iväg på båtfestival lite utanför stan med goda vänner. Pojkarna hade jättekul. Sen fick både jag och maken träna i regnet, skönt men blött
Slog till på ett Mololinne på Trendsales idag och funderar på att köpa Katvigs blå chessprint ikväll.
Så mkt fina Småfolkkläder i bildtråden idag!
Tjolla, vad fin Milo är i den Småfolktröjan till hängseljeansen, toppenkombo!
Jen80, jag som trodde att jag kunde stå över rymdprintet men nu när jag fick se dina bilder blev jag jättesugen, åh så snyggt det var på Ilon! Skorna är ju perfekta till dessutom.
Ängeln, jättefint med den Småfolkströjan till schampoodledressen!
Terezita, sån sötnos han är din lillkille! Fina kläder med Hur har det gått med vagnen? Fick du ordning på hjulen?