Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

God kväll! Idag kom det ett par paket med Molo från TS i brevlådan Trekvartsbyxor till stora killen till nästa sommar och linne/kalsonger med stjärnor. Inget som ska användas nu så rakt ner i byrålådan. Längtar så efter paket från Poppilopp med rymdprint och isbjörnar. Stora killen är jättesur för att jag köpte rymdprint åt lillebror och inte åt honom så jag kanske får lägga till en beställning till så småningom

gosmamman skrev 2008-08-13 19:43:00 följande:
    Jag har funderat hela sommaren men ringde o hörde efter först nu när jag vet att hon ska börja dagis i sept.Jag ska bara komplettera mina betyg för att få lite mer poäng ifall jag ska söka till högskola senare.Dom ämnena jag ska läsa nu är:Historia AHälsopedagogikPsykologi AMedicinsk grundkursEtik och livsfrågorNär det väl blir dax för högskola så är det inom hälsobranchen jag vill jobba, är sugen på dietist, men vi får se när det väl är dax.
    Vad roligt! Skönt att det gick så snabbt, hoppas att sambon blir lika glad Jag känner mig urgammal när jag ser vilka kurser man kan välja mellan nu, på "min" tid fanns ju bara utstakade linjer med fast kursplan.

Så mkt fina barn och inköp i bildtråden, nu har jag missat ett par dagar så jag kan omöjligt kommentera ala bilder men jag älskar verkligen att se alla era sötnosar där!
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-08-13 20:07:24 följande:
    Hej hej!Åhh TS! Vad TS-sugen jag blev nu då! Inte hunnit kika där på urlänge, än mindre köpa ngt. Egentid vid datorn behöver rioriteras snart känner jag
    Jag har haft TS uppehåll hela sommaren, nu blev det några småsaker Alltid kul att kika igenom och se vad som finns där! 
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-08-13 20:24:55 följande:
    Funderar på denna till bebben när hon fyller år, visst är den fin. Men är den inte lite dyr?www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibuti...

Den var söt! Inte så billig men inte dyrare än ett och ett halvt Moloplagg

Nu slog jag till och köpte den randiga röd/orange tröjan från Molo som jag funderat på ett tag, till lillkillen. Tror att han kommer att bli jättefin i den

• isold2003
    Zvartaliljan skrev 2008-08-13 20:27:12 följande:
    Ja vi mår bra. Eller ja...Maia mår bra iaf. Jag väntar på tid för magnetröntgen av min tunntarm och ultraljud av galla och lever efter att jag dragits med ett hemskt illamående följt av huvudvärk och yrsel nu i flera månader utöver min normala irriterade mage. I söndags svimmade jag och då drogs det igång en massa undersökningar...men just nu för tillfället mår jag rätt bra iaf. Bara lite trött o slö.Hur är allt med er då?
    Usch! Det låter jobbigt! Hoppas att det finns någon snäll och bra förklaring till dina besvär.
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-13 20:42:40 följande:
    Godkväll! Vad shoppas här idag? Hur funkar FL för er? Jag blir utloggad hela tiden.. Jag har hittat älgtröjan till Matilda som jag letat efter så länge. Men jag måste nog avvakta och se om jag hittar den i Sverige. Blir så dyr frakt för bara ett plagg.. Idag var M på dagis hela dagen utan oss. Det hade gått jättebra! Hon var så söt och såg så stor ut när vi hämtade. Lekte för fullt på gården med de andra barnen... Ni som har rymdtröjan vad har ni för byxor till?
    Vilken modell på älgtröjan är det du letar efter? Till rymdtröjan tänker jag ha jeans. Är inte så mkt för print/print. Nova stars jeans lär bli ursnygga till den tröjan.
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-08-13 21:19:44 följande:
    God kväll! Hoppas allt är bra m alla... Inga lurvisar än eller??
    God kväll! Hur går det med Theas mage?

Nu försvinner jag en snabbis, paniksugen och måste cykla till ICA.. Sen får jag nog shoppa något litet till, mina auktioner på Tradera ligger på 5000:- just nu!
  • isold2003

Tillbaka med chokladkaka och Polly *räcker över en Daimstrut till Preggi* Vad ska jag shoppa nu då?

Jen, söt Ava!

Jompa, vilka härliga semesterbilder du hade lagt in!

• isold2003
    jompa skrev 2008-08-13 22:17:39 följande:
    Tackar Har du sett nya NS????
    Nej, var finns de?
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-08-13 22:20:29 följande:
    Nu säger jag godnatt så jag slipper se gubbens sura tryne nå mer idag Sov gott på er.
    Nej men, blev han sur Sov gott, jag hoppas att han tinar upp till imorgon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10