Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-06 22:17:42 följande:
    Vart tog alla vägen?Hur är säsongens molobyxor i strl?Nån som har stjärnbyxorna med rosa stjärnor och någonting med katterna? Passar de ihop?
    Tittar på So you think you can dance ju Och drömmer om Katvig chess..
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-06 22:31:10 följande:
    Jag tittar jag med. Med datorn i knät..
    Jag med!
  • isold2003
    annie dark skrev 2008-08-06 22:35:46 följande:
    Hoppas våran butik tar in mer Katvig, sugen på det gröna med fåglar som de fått in hos Funkybaby samt chessprintet i orange.
    Det gröna ser fint ut och chessprintet är snyggt i orange med
  • isold2003
    vermilion skrev 2008-08-06 22:51:24 följande:
    Jaa du, jag hittar det inte på sidan, men jag fick ett mail där det finns lite länkar, konstigt.Men jag hittade världens sötaste bodysuit med pingviner hos www.fridasfroerogprinsesser.dk Där finns det lite nytt också.

Pingvinerna är underbara! Det ska flytta in en sån tröja här när de kommer

CamillaJ skrev 2008-08-06 22:50:31 följande:
    God kväll..Min mamma ringde precis,hon hade shoppat på eleraff idag men mest till min brors-son för det fanns mest fint i hans storlek men Albin hade fått en tröja och Isak en tyckte hon prata ngt om Molo tröja till albin den i velour den nya med vantar på magen Så fin *Hoppas* till Isak tror jag det var den vita ESL tshirten med guld ugglan.
    Vilken toppenmamma!
  • isold2003

Nu ska jag hoppa i säng och drömma om blå Katvigchess Godnatt och shoppa väl!

• isold2003

Hej tjejer! Har jobbat inatt men det var hyfsat lugnt. Regn=mindre jobb och mer sömn 
    Så fina barn och kläder i bildtråden som vanligt! Längtar efter mina Molocirkuskläder ännu mer efter att ha sett dem i bildtråden igen. Så fin den suiten är på Emilio Lilronya!!

Lina, tråkigt att Thea fortfarande är dålig i magen. Maken trodde mest på infektion och fortsätta att undvika mjölkprodukter så länge hon är lös i magen. Superfin i nya Louie&Louis tröjan!

Var nere på stan idag och klämde lite på L&L plaggen. Modellen verkar perfekt för mina pojkar. Tyvärr hade inte Slitage den med skolmönstret på som jag ville ha till stora killen och inte stock cars i rätt strl. Får köpa på annat håll.

• isold2003
    jompa skrev 2008-08-08 11:49:49 följande:
    Hörrni såg på en dansk sida att Midiapple suiten kostade 219dkk och inte blir väl det över 300 kr. Har de svenska butikerna skyhögapriser eller har de märkt fel kanske?
    Skönt att ni ändå hade tur med vädret, det hade ju kunnat vara lite varmare förstås! Vilken sida hittade du de suitarna?
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-08 12:07:32 följande:
    Goddag!Nu kom vi hem från en liten shoppingtur. Det blev lite reashopping 2 småfolk tröjor och en molotröja för 270:-  Idag är det min sista mammadag med Matilda när det bara är hon och jag här hemma. Det känns ledsamt. Nu sover hon och sen ska vi till ett lekland och leka på eftermiddagen. Vad hittar ni andra på?
    Roligt med shopping men lite jobbigt med sista dagen hemma med bara Matilda. Hoppas att tjejerna har kul i leklandet! Jag ska lägga upp mer på T och sen storhanlda åt dagis (föräldrarkooperativ). Inte så spännande fredagsplaner
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-08 12:21:47 följande:
    Isold: Gud vilket fint linne O har på sig. Varför gör de inga såna mer?? Helt klart gillade jag de gamla kollektionerna bäst, både från Molo och Katvig.
    Ja visst är det härligt! Tyvärr i minsta laget så han kan inte ha det nästa sommar Jag gillar också Molos gamla kollektioner bättre än de nya.
  • isold2003
    CamillaJ skrev 2008-08-08 12:23:33 följande:
    Isold- Va fin din kille är!! Så söt ..Jag njuter av kaffe och macka nu Ska fortsätta njuta lite till
    Tack! Din lillkille är jättefin i Molos vanttröja!
    jompa skrev 2008-08-08 12:19:38 följande:
    Har du sett det nya som kommit från MAT ? Ser fint ut än så länge
    Ja jag klämde lite på några plagg på Slitage, ser jättefina ut!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10