Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-05 14:52:30 följande:
    ja, det är mysigt att mysa lite själv först och vakna till så när man kommer in så skiner hela ansiktet upp och så stäcker han armarna mot mig
    Men å, låter helt underbart! Så är inte mina pojkar. Stora killen är riktigt morgontrött och en supersuris på morgonen, lillkillen är sprudlande glad och ska dra upp en genast för att äta frukost
    Preggi skrev 2008-08-05 14:49:52 följande:
    Absolut! Men tanke på att du inte köpt höstnytt så är det ju det minsta du kan unna dig.. Du får rapportera hur LL är irl. Inget som jag fastnat för direkt men det kommer väl.. Jag vill se mer molo nu! Nu måste vi hämta hem P. känns löjligt att åka bil 100m men det är ju inte direkt promenadväder..
    Ska absolut rapportera. Gillar skolmönstret skarpt på bild men är nyfiken på hur det ser ut irl. Håller på att deala med mig själv ang linnet i dk, har beslutat mig för att om jag kommer ut och pringer ikväll så får jag köpa det

Nu måste jag hämta pojkarna. Shoppa väl tjejer!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-05 16:24:41 följande:
    Måste ha råd....har ett par nya Molo hängselbyxor "York" . Ska jag spara eller sätta ut på T?
    Spara! De är fina trots att de är rätt breda i modellen.
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-05 16:31:42 följande:
    Visst hade din ena son såna? Har för mig att jag sett det...Oj, en mega citron här hemma!Dags att gå
    Ja, jag hade dem till lillkillen. Superbreda men så snygga ändå! Tyvärr vägrar han att ha hängselbyxor, jag har försökt flera ggr men det går bara inte, han sliter i axelbanden tills jag tar av dem
  • isold2003

God kväll! Nu är pojkarna i säng och maken ute och cyklar Själv har jag fått ont i halsen, det var väl därför jag kände mig så seg och slö tidigare. Så istället för löptur blir det tröstshopping. Här ska shoppas Mololinne Någon som vill ha något från Funky little monkey och sambeställa inboxa mig, jag beställer ikväll.

ängeln83 skrev 2008-08-05 19:52:02 följande:
    Mm, fast är inte den oranga lite mesigare i färgen?
    Plastisocks fisktröja passar perfekt till leggingsen!
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-08-05 20:01:57 följande:
    Isold--- Jag e ev intresserad...   *kutar till funkylittlemonkey*brb..
    Ingen panik
    loveliva skrev 2008-08-05 20:06:49 följande:
    www.funkylittlemonkey.dk/shop/moloblev kär i denna funderar en stund
    Vilken var det?
  • isold2003

Jen80, så fin Ilon är i rymdtröjan, superfina färger på honom!

• isold2003

Passar på att lägga ut lite på T jag med. Har ju lite större strl än de flesta av er så jag är nog ingen konkurrent. Kör bara några få plagg nu, orkar inte mer, men behöver finansiera mitt lyxlinne som kommer att bli världens dyraste

• isold2003

Tillbaka från T men måste kolla mitt favvoprogram, So you think you can dance

• isold2003
    Jen80 skrev 2008-08-05 21:57:36 följande:
    Ingen som vet ang. tillfällig föräldrarpenning? Åh, va jobbigt! Nu är Ilon vaken efter att ha gallskrikigt. Vet inte om han också har ont. Fick iaf Panodil, för han har också varit konstig i ögonen så det kanske är nåt hos honom också. Han brukar inte vakna bara sådär. Usch, varför just när sambon ska åka iväg och jobba. Jag sitter ju verkligen fast här ute. Jaja, får se hur de mår imorgon...
    Jo båda kan vara hemma om det är med olika barn. Stackars liten som mår dåligt!
  • isold2003

Alex, vilken sötnos i Kappahlmössan! Vill du vara med  på köp från Funky little monkey?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10