Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Nu loggar jag ut för ikväll. Shoppa väl tjejer och sov gott!

• isold2003

God kväll! Nu är maken på jobbet och pojkarna i säng Vi har också varit på IKEA idag men vi var där på fm och det var knappt någon där, skönt! Ingenting belv det handlat dock, bara fika Nu på eftermiddagen blev det en springtur och så har jag fixat med Traderas Powerlister så att jag kna lägga ut lite mer där om en liten stund. Puh, nu har jag ute nästan allt som ska säljas. Drar mig för att lägga ut Molos vinteroveraller bara, är rädd för att de ska gå för billigt.

Lilronya, vad fint det var med Villervalla till Nova star wct:n, superkombo!

Kaordisk mamma, åh så fin din kille är i den Småfolkströjan!!

Incommunicando, fin kombo med de underbara cirkusbyxorna!

Nikki, de Molobyxorna är jättefina på din sötnos!

CamillaJ, så fin han är din Albin! Vilken fin färg det var på den IdaT jackan, härligt klarblå.

Humla, söta Moa. Visst är det synd att Phunkycool lägger ner men helt förståeligt att det blev för mkt just nu för shopägaren.

• isold2003
    jompa skrev 2008-08-10 20:07:38 följande:
    God kväll i trådenShoppas det nåt eller väntar alla på lurvarna
    God kväll! Jag har bestämt lite Moloshopping men ännu inte slagit till, torrshoppar 
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-08-10 20:20:17 följande:
    Låt oss höra då !!
    Tack vare dig så måste jag ju ha rymdtröjan med randig ärm Och tack var Duntoffla och Ängeln så blir det dominotröjan med randig ärm också. Kan bara inte bestämma till vilken av pojkarna eller om båda ska ha båda Fundersam Sen ska jag ha Katvigs blå chessprint också men samma sak där, bara till lillkillen eller till båda? Lyxproblem Funderar på den orange/röd/lila tröjan med knapp till lillkillen också (det är också ditt fel! )
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-08-10 20:37:50 följande:
    ååhh din lille son måste ju få rymdtröjan (måste ju vara superfin på honom) och den randiga. din stora son domino så tycker jag chess till bägge
    Du har bra koll du! Det är nog det som passar deras färger bäst. Är bara lite osäker på om stora killen ska få chess eller inte, han är ju lite kinkigare med vilket mönster det är på tröjan.

Fina bia! Vad stor han har blivit i sommar!!

Ängeln, fina kläder på Liam snyggt med mössan till den jackan.
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-10 20:39:19 följande:
    Tyckte först att den utan ränder var finast, men nu har jag nog ändrat mej
    Med ränder är absolut snyggast!
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-08-10 20:32:42 följande:
    Oj då, värst vad jag ställer till det för dig då . Ska inte hända igen... hmmm, eller hur hehe?!?!Jag har beställt den randiga tröjan i samma färger som Domino-tröjan, men börjar ångra mig nu. Kanske skulle tagit den med printet på och randiga ärmar. Jobbigt jobbigt!!Men angående dina Molo-overaller. Kan du inte sätta det du minst vill ha? Jag lade faktiskt ut min för 599 kr då jag känner att får jag inte mer för den så kan Ava lika gärna ha den... eller testar jag nån annan gång. Trist om de går för för lite.
    Ja du har rätt, jag ska nog lägga ut Molo overallerna ikväll så är allt ute sen. Bara att blunda och inte gräma sig om de går billigt.
  • isold2003

Nu köpte jag space med randiga ärmar till lillebroroch isbjörnarna med randiga ärmar till storebror på Poppilopp. Var hittar jag domino fraktfritt?

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-10 20:59:54 följande:
    Ska du ha domino i jr storlek?
    Ja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10