Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-05 22:40:42 följande:
    Hmm, verkar som det får bli en lurvis... fast mitt hjärta klappar lite snabbare för Holden-overallen, det måste jag erkänna... Min sambo är dessutom inte så förtjust i lurvisarna, han gillade också Holden-overallen bättre även om han också tyckte att den nog är lite för tjock eftersom vår son kommer att vara "vagnburen" den här vintern... *suck* vilka problem man har!
    Jag gillar Holden, den hade jag köpt 
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-05 22:57:55 följande:
    Godkväll!Nu kom jag in på FL för första gången ikväll.. Har jag missat nåt? Vad ska ni ha? Jag känner mig lite sugen på ett par plagg därifrån men jag ska nog vänta och se om de kommer till Sverige först.. Tror jag..
    Jag måste ha cirkuslinnet och ska ha cirkusbyxorna också. Har kollat med några shoppar och än så länge ingen som kommer att få hem linnet iaf så nu köper jag det från dk.
  • isold2003
    SmillaMilla skrev 2008-08-05 23:03:27 följande:
    letar för full men hittar inget
    De har en del som inte finns på annat håll, cirkuslinne och cirkuslinnet ska bli mina första moloköp för hösten
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-05 23:07:46 följande:
    Det är superfint! Jag vill ha älglinnet och kattlinnet. Och den där kattklänningen och tröjan med paraplyer och randiga ärmar. Men det blir för dyrt med allt nu så jag måste vänta.
    Mmm, jag tror att jag ska ha kattlinnet också, nu när jag ändå beställer Det verkar inte vara så många svenska shoppar som tar in linnen till vintern. Inte så konstigt kanske men min lillkille är så himla fin i de linnena så de är ett måste.
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-05 23:20:03 följande:
    Jag tror att om man inte beställer nu så kan det vara svårt att få tag i vissa plagg sen... Tror att din lille kommer bli supersnygg i dom!
    Tack! *rusar iväg och beställer*
  • isold2003

Nu har jag beställt mina efterlängtade linnen Godnatt tjejer och shoppa väl!

• isold2003

God kväll! Så mkt fint i bildtråden! Blir alldeles shoppingsugen! Skönt, tillbaka i gamla shoppingsuget igen efter en sommarsvacka

Måste verkligen ha dominotröjan med randiga ärmar till lillkillen, kanske till storkillen också. Hade hoppats få klämma på Louie&Louis irl idag men hann inte ner till affären, det får bli imorgon Har jag missat något spännande idag?

• isold2003

Åh, blir alldeles lycklig nu när jag ser de nya chesströjorna från Katvig i blått! Såå fina! Älskar ju den gröna och den blå är ju minst lika fin! Fast väldigt dyr

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-08-06 21:49:35 följande:
    Tyckte också att dom blåa chesströjorna var fina, men som sagt, dyra.
    Mmm. Håller på att avsluta mitt lilla hobbyföretag (obs! Inte klädrelaterat, ingen annons) så vinsten därifrån måste väl gå ill något gott ändamål
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10