Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-16 22:24:45 följande:
    God kväll!  FL verkar strula rätt mycket för en del. De måste ju kunna bättra det snart.Jag kikar mest runt. hittar inte något särkilt jag vill ha.Du får väl skaffa dig en tjej
    Nej det blir inga fler barn här. Inte på några år iaf och sen lär jag vara för gammal..
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-16 22:30:46 följande:
    Eller hur?, jag blir oxå sugen på en liten tjej! men jag tror bestämt att syrran har en liten tös i magen så får gotta mig åt hennes så länge isf Hallå alla glada
    Hej hej! Mysigt att bli moster!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-16 22:41:36 följande:
    Du är väl yngre än jag? Jaja, du kanske ändrar dig. Annars får du shoppa åt någon annans lilla tjej
    Jag tror vi är rätt jämngamla. men jag sa som sagt om flera år
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-16 22:46:59 följande:
    Hej, allt bra med dig å grabbarna? Ja det ska bli jättemysigt!! *längtar* Ååå, tänk om de tar reda på könet snart, då kommer jag ju köpa alldeles för mkt presenter, farligt farligt haha (även om jag tror d blir en flicka)
    Det är bara bra med oss. Jobbet är lite tufft, vi är för få helt enkelt, men hemma är det fint   Jobbigt att skatten varit så mkt sjuk
  • isold2003

Nu måste jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl!

• isold2003

God morgon! FL har inte fungerat nu på morgonen heller

Jompa, vad jobbigt med lilltjejen! Håller tummarna för att det är sista dagen idag och att hon är frisk nog att gå till dagis imorgon. Slitigt att gå upp på nätterna nu när du ska börja jobba också!

• isold2003
    jojoa75 skrev 2008-08-17 08:47:42 följande:
    Gomorron!Himla skumt FL har varit då.. Inte kommit in vare sig igår kväll eller inatt från jobb. Dax att sova!
    Godmorgon och godnatt!
    ängeln83 skrev 2008-08-17 08:51:00 följande:
    GodmorgonIdag var det kallt ute igen, o igår var det sommar, hoppas vi slipper regn idag ialla fall.O jag är super shopping sugen, men hittar inget alls just nu.

Godmorgon! Vi hade kallt och regn igår också, vilken skllnad mot er! Än så länge regnar det inte här men det ser bra grått ut. Har du något från Moonkids än? Deras tröjor är superfina *lockar lite*

Tjollabolla skrev 2008-08-17 08:56:33 följande:
    Godmorgon! Här ösregnar det och skulle visst göra det hela dagen. Så himla trist! Imorgon börjar sambon jobba efter sin semester och Milo börjar dagis. Ångest! Jag kan inte fatta vart tiden tagit vägen! Jompa: Näe, visst är det trist om dom ska bli dåliga nu i början. Jag har ju oxå nytt jobb så man vill ju inte vara hemma det första man gör.... Min sambo jobbar ju 10 mil härifrån och kommer ha grymt mkt att göra på jobbet oxå, så att han ska vara hemma är nästan uteslutet. När han är borta sätter dom ju inte in en vikarie direkt, han får ju bara 1000 ggr mer att göra när han kommer tillbaka. Bvc hade satt tid för Milo att få sin mpr spruta samma dag som jag börjar jobba. Efter alla andra sprutor har han haft feber i 3 dagar nästan, så det känns inte såå lyckat.
    Godmorgon! Aj då, dålig tajming med vaccinationen där.
  • isold2003

God kväll! Har nte kommit in på FL på hela kvällen Ska kika igenom dagens tråd nu. Har iaf övertygat maken om att stora killen måste ha Mini A Tures vinterkläder så hans Molo jacka och byxor åkte ut på T ikväll

Zvartaliljan skrev 2008-08-17 22:10:22 följande:
    Åh äntligen kommer jag in!! Dumma FL Jaja...istället för att hänga här har jag hunnit få ut en hel del auktioner på T så man har råd med lite fina höstnyheter...har det kommit in något nytt de senaste dagarna som jag har missat???
    Fina bilder på Maia! Jag har också passat på att syssla med T när jag inte kom in här.
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-08-17 22:26:24 följande:
    Förresten! Vi var på ikea idag med svärmor idag.Jag smet och tittade på garderober för våra två små delar ju på en liten garderob. Behöver jag säga att det är trångt?Hittade en jättebra som där var mycket plats i för ett bra pris, men behöver vänta med att köpa den tills jag har bättre råd.Då kläcker hon ur sej att hon köper den till mej! Hon är ju för go! Ska köra och köpa den när vi inte har blien full med barn som vi hade idag. GLAD!
    Åh vilken toppensvärmor! Massor med plats för fina kläder nu då
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-17 22:32:11 följande:
    Duntoffla, hans pappa lagar ju en massa god mat åt honom... Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon. Vill ju inte vara överklädd eller underklädd utan lite lagom. Hade varit lättare om det varit finare väder..
    Vad jobbar du med? *nyfiken*
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 22:36:26 följande:
    Godkväll! Inte kommit in på hela kvällen, så jäkla dryygt!Men äntligen äntligen har jag iaf lyckats!www.trendsales.dk/main.asp&id=...=Och så råkade jag visst fynda lite ot innan idag www.tradera.com/auction/auction.aspx annan som shoppat ngt skoj idag?

Vilka fynd! Roligt Jag har inte shoppat idag men lagt upp en shoppingplan för vinterkläderna

Vi har umgåtts med goda vänner nästan hela dagen idag. De kom för eftermiddagsfika men åkte efter middagen vid halv åtta Härlig avslappnad dag med nöjda barn

• isold2003

Usch vad klockan går fort! Dags att hoppa i säng nu.

Hoppas att ni får en rolig shoppingdag imorgon Duntoffla!

Godnatt tjejer, shoppa väl!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10