Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-15 22:30:02 följande:
    Ja, jag brukade ta det, men jag vet inte vad jag tänkte när jag slängde en massa kassar som låg här hemma. Tröttnade väl på dem... jaja, får klura ut nåt.Hon ligger nog rätt mycket på medel tror jag. Ska till bvc nästa vecka. Vid 2 mån var hon 57 cm lång och vägde 5405 gr. Ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit nu .Nähe, nu ska jag gå och lägga mig. God natt på er !
    Godnatt!
    Preggi skrev 2008-08-15 22:31:20 följande:
    Tack isold, har bestämt mig för att behålla NS jeansen. De är ju så himla snygga. Så får hennes andra mörka flytta in i Matildas garderob istället..
    Bra beslut Jag har beställt dem till stora killen, får dem i utbyte mot ett par knickers som gick sönder i tyget, bra returbyte tycker jag!
  • isold2003

God morgon! Börjar med att läsa igenom tråden, inte färdig än men måste svara på ett inlägg här känner jag

NovJenny skrev 2008-08-16 09:49:11 följande:
    Alla har väl olika smak. Det är just inte att de är stela egentligen heller, utan med för mycket häng blir det svårt att ha upp benet för högt. det säger väl sig självt. Men de är fortfarande inte i mjuk jeans. Tycker inte jag. Trodde de skulle vara mycket skönare innan jag kände på de. Trodde de skulle vara tp, lena. Hahaha
    Hänget i byxorna beror nog väldigt mkt på hur mkt mage barnet har tror jag. På mina pojkar blir det i stort sett inget häng på NS byxorna, resåren sitter ju högt upp på magen, typ navelhöjd. På barn med rundare mage hamnar nog resåren under magen och det blir mkt mer häng. Bara en fundering.
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-16 11:18:06 följande:
    God förmiddag!HUr är läget här?Har inte hunnit läsa igenom än jag heller
    God dag! Jag är shoppingsugen men ska hålla mig till på onsdag. Slitage har fått in mer nyheter har jag hört och de har stängt sön-tis. Roligt att få klämma på kläderna irl och drömma lite. Jag är riktigt nyfiken på Mini A Tures vinterkläder, hon skulle ta in dem och jag tror nog att stora killen ska få byxa och jacka därifrån iår. 
  • isold2003
    3småttingar skrev 2008-08-16 11:17:52 följande:
    Hoppar in med en liten fråga :)Ej sikke lejs bodysuits, är det mer pyjamas eller kan man använda det som riktiga kläder? Tänkte till en liten bebis typ 56/62. Eller kommer folk bara tro att hon har pyjamas på sig mitt på ljusa dan?
    Klart att du kan använda det dagtid, det är ingen pyjamas ju!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-16 11:28:29 följande:
    Goddagens!Jag är också lite shoppingsugen men väntar till vår runda på måndag. Hittar jag inget då blir det närshopping Mini A tures vinterkläder såg superfina ut. Vilken färg funderar du på? Vet du hur de brukar vara i kvalité? Har du haft dem förr?
    Jag har inte haft dem förut så jag är nyfiken på att få klämma på dem. Hon som har Slitage har haft dem till sina barn och varit jättenöjd. Jag ska ha svarta byxor och någon färgad jacka till har jag tänkt.

Shoppingkväll blir det på Slitage 28 september så alla som vill komma är välkomna! Man får ju rabatt på allt i butiken såna kvällar (Obs! Inte min butik som ni vet, bara en nöjd kund)
  • isold2003

Duntoffla, har du testat Vincentskor på N? DE har flera olika breda modeller och jag tycker att deras skor är toppen.

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-16 12:11:28 följande:
    Testade några i butik och de flesta var knepiga tyvärr. Hans "problem" är höga vrister och inte så mycket på bredden. Ett par kunde han dock ha där och jag får nog köpa dem trots att de kostade 500 kr
    Ok, som min stora kille då. Han kunde inte ha Vincents lite högra modeller förra vintern iaf. Till honom har jag Eccostövlar till vintern, modellen med dragkedja hela vägen ner framtill. De är dyra men bra.
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-08-16 12:14:42 följande:
    Hej hej!
    Hej hej! Hur går det med Theas mage?
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-08-16 12:24:08 följande:
    Finns hopp! Va bra igår igen... och inget i blöjan än... Tar det så lugnt m hennes mat. Hon börjar bli riktigt trött på mig.
    Skönt! Håller tummarna för att det fortsätter så.
    NovJenny skrev 2008-08-16 12:28:08 följande:
    Förresten, någon som har Molos stövlar här?Köpte mina i våras men har inte använt de mycket alls. Ändå har "fodret" inne i skon börjat släppa vid kanten...Har Era blivit så?Förstår ni hur jag menar? Kan ta kort annars..
    Vi har varsitt par till pojkarna, använda massor och har inte släppt något. Reklamera dina tycker jag.
    sofia23 skrev 2008-08-16 12:32:12 följande:
    helt ot men frågar här:little lusifer..är det en bra barnsko...?hittade skitsnygga i st 20 till noah för 250 kr:
    Vad snygga de var! Har ingen erfarenhet av dem tyvärr.
  • isold2003

God kväll! Har inte kommit in på FL alls ikväll. Vad händer här, någon som shoppar?

Angelinah, vad fin Ida är i nya Katvigsuiten!

Jen, söta Ava

Ni gör mig sugen på en tjej!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10