• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-21 00:32:24 följande:
    ja, det måste firas! vad är du mer sugen på
    Hmm. egentligen så tror jag att vi har det mesta redan. Men jag är sugen på mer vv.
    Så vill jag ju ha molos lila muddbyxor med älskar dom orangea.
    Skulle vilja se mer av printen irl med. Kanske skidflicksbodyn till M.
    Vad är du sugen på?
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-21 00:50:34 följande:
    Jag fick 800 idag av min galna kompis som hon ville att jag skulle köpa 1årspressenter för till Alex, jag får välja vad   Har ni några förslag?
    Oj, vilken snäll kompis! Såna snälla kompisar har inte jag..
    Lite vv kanske? Lite mer nytt molo? Orangea muddbyxorna?
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-21 00:56:59 följande:
    Nä, hon är galen (kan tilläggas att hon inte har egna barn och skämmer bort mina istället )Kan bara inte bestämma mig för om jag skall beställa vv eller vänta och se om det dyker upp lite nya Molo. Någon som vet när nästa leverans kommer??
    Perfekt att du får välja själv.. Det är ju den perfekta presenten.. Våra vänner har så dålig smak... Vi får alltid så konstiga presenter till barnen..
    Jag har ingen aning om när nästa leverans kommer. Snart hoppas jag...

Nu måste jag säga godnatt.. Vi ska till skansen imorgon, ska försöka komma iväg tidigt... Men vi är väl där till lunch om jag känner oss rätt..

Godnatt allihop

Shoppa väl!
  • Preggi

Godkväll!

Äntligen hemma igen. Full rulle hela dagen. Först på skansen och sen har vi varit hos svärmor. Tror att tjejerna kommer sova gott inatt..

Såg att EST har fått in mer molo. Vad tyckte ni om dom?
    Nån mer som fått in? Jag har inte läst tillbaka?

Söta fina barn i BT som vanligt..

Duntoffla, jag tyckte inte att det randiga setet såg så stort ut. Han var väldigt fin i färgen iaf!

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-21 22:28:30 följande:
    Go kväll!Hoppas att Skansen var bra trots det dåliga vädret. Rackamaja och Poppilopp har fått in mer Molo.Tröjan var rätt bred och lång. Den skulle väl funka men nu blir det 80 istället så kommer den sitta ännu bättre. Har redan returnerat dem
    Skansen var kanon! Vi åkte dit tidigt och regnet och åskan kom först när vi kom hem igen. Sen försvann det lagom till vi åkte till svärmor.. Perfekt tajmat..

Åh, nu hittade jag mer molo som jag måste ha... Tycker ni inte att P måste ha skidflickorna med randiga ärmar från poppilopp?
    Jag funderar på rymdtröjan till M från rackamaja men jag vet inte om hon skulle passa i det? Vad tror ni?

Ska se om jag har nån bild från dagen att bidra med i BT idag..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-21 22:35:33 följande:
    Oj okey hoppas er dag varit trevlig Kollade in hos dej lite Kom och tänka på va M har lockigt hår !!! P har ju inte alls så ... Åh dom är så otroligt fina!!
    Hej!

Hur går det på jobbet? Allt bra med er och fina pojkarna?
    Tack. Dom är ju helt olika mina tjejer när det gäller allt faktiskt. Konstigt nog, men det är ju bara kul...
    Duntoffla skrev 2008-07-21 22:38:34 följande:
    Svisch- Din tjej är sååå söt och passar jättebra i Molo. Vilken tur ni hade! Åhhh, nu kom ju rymdtröjan i 80! Typiskt när jag redan köpt suiten. Nåväl... Jag tror absolut att M kan ha den tröjan. Dina tjejer passar ju i det mesta verkar det som! Och klart P ska ha skidflickorna!
    Suiten är ju jättefin med! Jag vet inte hur jag ska göra med tröjan.. Har hittat mer jag bara måste ha. De lila byxorna på poppilopp med mudd med vill jag ju ha.. Hmm, det här kan nog bli dyrt.. Jag beställde ju vv igår med så nu måste jag ju prioritera.. Svåra val man står inför ibland..
  • Preggi
    seadwarf skrev 2008-07-21 22:50:34 följande:
    Jen80 - fina inköp lollypop - fina barn du har! en hel drös ju ;p.. supersnyggt har ni fått det hemma oxå! *avis*svisch - så söööt din tjejja är som vanligt :), fina kläder på både henne o sysslingen!belladona - gulltjejen, massa fina kläder.. jag gillar rosa ;pisold2003 - tack för kommentaren Preggi - vilka sötnosar! du har alltid så fiiina bilder!! (o kläder med förstås ;p)Vill ha pingvinsuiten med rosa kantband till emelie tror jag Sitter o dricker te o äter mumsmums.. hehe, sambon är o kikar på film hemma hos en kompis i barnen sover.. *skönt*
    Tack detsamma!
    CamillaJ skrev 2008-07-21 22:50:49 följande:
    preggi- Åh va fina i bildis!! Åh så söt P är på sin cykel Isak ska ta hand om Albin jämt om dom är ute så det inte händer ngt så sött.
    Ja, P är så överbeskyddande just nu. Hon går ofta och håller om M sådär. Det är min lillasyster säger hon. Så söt! Och P är ju så stolt över hennes nya rosa cykel.
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-21 22:55:07 följande:
    Preggi- Jo det är kanon på jobbet så sjukt härligt att få en sån tur IGEN att komma till ett ställe det känns som jag kan trivas riktigt bra i !! Men killarna är det bara bra Åh ja de är kul det är samma här med...olika som bara den men endån lite lika men inte personligheten!!
    Vad skönt att du trivs! Kommer du få fortsätta där efter sommaren med?
    Visst är det kul när de är olika. Många verkar ju tro att man ska ha en av varje kön för att barnen ska vara olika.
    Fast jag skulle ju tycka att det var kul att ha en kille för att få köpa killkläder.. Alla våra vänner som har pojkar klär dom så gräsligt...
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:03:09 följande:
    Preggi- Söta töser i BT! Ja, rymdsuiten är fin men min tanke var från början en tröja. Men nu blir nog suiten en ny favvo här hemma. Sambon gillade den med. Det mesta funkar utom uttrarna enligt honom Belladona- Tara är jättesöt som vanligt! Risken finns ju att den blir dassig tyvärr...
    Tack! haha! gillar han inte dom fina uttrarna? Min man säger aldrig nåt om nya kläder.. Han kommenterar bara ibland att han tycker NS är coola..
  • Preggi
    Duntoffla, Vissa av molos tryck är ju väldigt utmärkade och det är ju inte alla som gillar det... Jag gjorde det inte förut men nu älskar jag det. Tyvärr tycker jag att kvaliteten på plaggen är väldigt varierande till skillnad från småfolk som jag bara har bra erfarenheter från...
    Undrar om jag ska ta 92 i rymdtröjan om den är lika stor som regnbågströjan? Då kan dom ju dela på den tröjan tjejerna..
    CamillaJ skrev 2008-07-21 23:27:13 följande:
    Preggi- Haha jasså ja jag skulle vilja ha tjej såklart för att shoppa tjejkläder eftersom man inte är så van med det haha men nej bebis ligger långt ner på min lista just nu haha Slängde in 2 bilder...
    Camilla, jag dööör guuud vad söt han är!! Vilka ögon! Jag måste visa Matilda imorgon när hon vaknar.. Jag tycker inte alls att det är jamasvarning. Det passar honom bra tycker jag!

Lourdes, jättefina semester bilder!
  • Preggi
    mortillsju skrev 2008-07-21 23:37:16 följande:
    Nu har jag shoppat loss på Molo Inget genomtänkt utan har köpt det jag spontant gillat så får jag hitta matchande plagg sen
    Vad kul! *avis* Vad blev det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10