• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-07-21 23:42:30 följande:
    Långa listan...Nä...men lite i alla fallTill lillasyster på snart 2:Men prickiga byxor på blå bakgrundLila tunika med gula prickarLila velourbyxor Flower print tunikaTill lillebror på snart 3:IsbjörnströjaStjärntröja med graftigrå bottenSkulle vilja handla lite randiga leggings med  (roas/grå samt  blålila ) men även prickiga men de har jag inte hittat än....
    Det var ju en bra beställning.. Sitter och är lite sugen jag med men kan inte bestämma mig..
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:47:31 följande:
    Undrar om de lagt upp allt än. Hoppas på lite mer ögongodisNu ska jag lägga mig.Go natt!
    gonatt
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-07-22 00:12:29 följande:
    Godkväll!! Mera Molo, vilka har fått in mer?
    rackamaja, poppilopp och est vad jag vet...
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 00:23:30 följande:
    Svarta byxor måste va ursnyggt! LIndex hade väl fått in svart velour? Jag har dock inte lyckats hitta några... Annars så tror jag att dessa är riktigt fina till rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/images/030... 
    Ja, men jag hittar ju inga svarta på Lindex..
    Kan inte bestämma mig för om jag ska ta den rymdtröjan till M eller skidåkarflickorna med prickiga ärmar på poppilopp till P. Eller båda?
  • Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-22 00:53:44 följande:
    Jag ahr köpt svarta velourisar på Lindex.de här är nog snygga till spacen också (EST):Molo midjebyxa, Remi, blue graphite och dessa:Molo midjebyxa, Sonny, bluebird
    Tack för tipsen!
    Vad fina bilder i BT på Damien! Jag tror att jag kommer köra NS jag med mkt i höst.

Nu är iaf skidflickorna beställda.. Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med rymdtröjan. Jag tycker ju att den är jättefin men jag vet inte om den kommer att passa Matilda?
  • Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-22 01:23:07 följande:
    Tack! Ja NS är himla snyggt! Har du ingen butik du kan prova tröjan i? Beställ o skicka tillbaka annars. Jag tycker tröjan är lite grabbig, men jag har ju själv tjejplagg ibland till Damien, poetry t ex så varför inte planeter till tjejer? coola tjejer kan ha den, är det en prinsesstjej du har så passar kanske annat bättre.
    Sorry att jag försvann. Jag blev utloggad och kom in in på internet igår..
    Mina tjejer är coola tjejer.. Inga små prinsessor..
    Men jag ska nog vänta med planet tröjan. Nästa vecka tänkte jag ta en runda på stan och då kan jag ju titta irl. Tror inte att svart är hennes färg..
    mortillsju skrev 2008-07-22 07:31:50 följande:
    PREGGIIgår dog hela internetet här och jag ramlade i säng. Ja det kan vara svårt att bestämma sig, det finns ju så mycket fint men mina små behöver kläder. Och det underlättar ju beslutsfattandet något. Skidåkarflickorna med prickig ärm är så fin. Tightsen till med!
    Samma som här då.. Men om dom behöver kläder så är det ju bara att shoppa på...
    M behöver verkligen ingenting därför är det svårare att motivera köp till henne men nu har vi ju en superfin tröja på ingång till P iaf..

Godmorgon!

Nån mer som fått in molo?
  • Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-22 10:27:41 följande:
    hmm texten jag ville citera kom inte med?? Planeten har ju gult också, och andra färger, du ska nog kunna hitta något att matcha med, t ex rosa byxor om du nu vill ha det, den är lättmatchad tröjan iaf med planeter.
    Nej, nu när jag bestämde mig för att köpa tröjan till henne så var storleken slut.. Jag vill helst inte ta 86 om den är mindre i modellen.. 92 är lagom av sommarens tröjor men regnbågströjan nu från hösten är lite stor i 92. Hur är planettröjan? Nån som har den?
    Jag tror att det går att matcha, den brukar ju jeans passa till det mesta..
    Men den borde ju komma till fler butiker snart?

Konstigt att poppilopp inte tar inte större storlekar på baby?
  • Preggi

Godkväll!

Shoppas det molo för fullt här idag?

Angelinah, stackars lilla Ida. P är öronbarn och det har varit jättejobbigt. Det enda som hjälp för oss är att hon inte legat ner platt. Hon har typ suttit och sovit för det lindrar trycket i örat tydligen. Och ipren såklart.. Annars är ju närakuten öppen nu. Ring dit och kolla annars.

Jag är lite molosugen men vill nog försöka vänta lite tills fler uppdaterar med nyheter. Har det kommit upp nåt nytt idag?
    Vet nån om älgarna kommer som tröja på baby?

• Preggi

Godmorgon!

Är på väg ut till landet. Måste passa på när det är fint väder.

Camilla, jobbig natt!
    Jag ska inte nämna hur mina tjejer sov inatt då...

Är det bara rackamaja som har fått in lurvfleece?

Hej Butte!
    Du som vet allt.. Kommer älgarna som tröja på baby?

• Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-23 09:58:27 följande:
    Haha nej det får du hålla för dej själv God morgon föresten....
    Jag lovar... hehe Godmorgon!
    Var spelar Winnerbäck?
    loveliva skrev 2008-07-23 09:58:45 följande:
    Hmmm... fl vill visst inte att jag ska lägga in bilder Försöker igen..
    Jag brukar få så ganska ofta. Brukar gå när jag loggar ut och loggar in igen i nyt fönster...
    Hej förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10