• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-07-20 23:18:08 följande:
     *asg* Spela på du! Och nära Matador låter farligt. För mig är det nästan på vägen. Nära Slussen i alla fall Du får väl lägga påsarna ute ngnstans och sen smyga in det när han lagt sig. Smussel smussel!
    Man får ju göra val med boendet. Vi hade riktigt flyt när vi köpte här och vår bostadsrätt har dubblat sitt värde under de 3 år vi bott här..
    Drömmen är ju en villa men det är ju såååå dyrt här. Nu ska vi prioritera att ha pengar ett tag, sen blir det nog en villa här..

Men det är inte lika kul att köpa kläder till mig ju..

Vart jobbar du? Jag får köpa en gigantisk handväska, en riktig shoppingbag..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-20 23:35:30 följande:
    klickade iväg en liten vv beställning nu
    Hur liten då? Har du inte allt snart?
  • Preggi

Vad du är duktig! Men oj nu var ju mina grejer på rea. Måste ju bara beställa nu.. Men sidan är ju så seg så det tar ju hur lång tid som helst.. Hmm, vad ska jag ha?
    Orange eller vit stjärnklänning till p? M ska få den turkosa.. Så fin!

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-20 23:50:01 följande:
    Den orange är ju superfin! Förvisso den vita också men orange är lite vassare...
    Buttelina skrev 2008-07-20 23:51:05 följande:
    kör på orange och turkost! du kommer inte bli besviken på den orange, det är nog min favvis. sidan är seeeeg, men det är det värt
    En orange 98 och en turkos 92 än så länge.. Vilka leggings är snyggast till tycker ni?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-20 23:57:22 följande:
    till orange hade jag tagit de orange/röd randiga och till den turkosa så hade jag tagit hmm de svarta? (gillar inte de röd/turkos randiga så mycket) eller om du vill matcha så ta randiga till bägge eller svarta till bägge
    Hur är dom helsvarta? Är dom håråtdragande som vissa svarta plagg är.. Vi är kattägare så det funkar inte hemma hos oss...
    Jag är inte förtjust i dom turkosröda heller.. Hmm, svårt val..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-07-20 23:58:50 följande:
       jag tycker att enfärgade leggings är snyggast.Sova var det ja...Bye bye!
    Godnatt.. Tack för smakråd! Sov gott!
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-21 00:06:05 följande:
    hmm, jag har faktiskt inget helsvart vv plagg. annars funkar ju helröda till bägge också
    Undrar om jag bara ska ta klänningarna nu? Tror att vi har lite enfärgade tights och strumpbyxor som funkar till..
  • Preggi

Butte, visst var mössorna små i strl? Vi har 2 st men dom är på vinden så jag kan inte kolla men jag har för mig att dom var små... Vilken strl har du till dina barn på mössorna?
    Det blir nog 2 mössor och 2 klänningar.. Minst..

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-21 00:20:41 följande:
    ja, sommarens var mindre än vanligt. jag har 3-4 år på bägge barnen
    Tack då får dom varsin klänning och varsin mössa.. Känner mig duktig som inte köper mer.. *klappar mig själv på axeln*
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-21 00:26:43 följande:
    jag klappar också
    Tack.. Men det här är ju inte likt mig..
    Måste ju nästan firas med lite shopping. Jag menar ta igen dom pengarna jag tjänade nu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10