• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Alex07, Tack så mycket!
    Jen80 skrev 2008-08-10 21:58:22 följande:
    Preggi: Åh, va söt din tjej var i den röda miniapple-suiten. Älskar de färgerna!!!Ängeln: Söta söta Liam. Blir ju supersugen på en lurvoverall till Ava nu efter alla era fina bilder. Men tror ni en sån räcker i vinter? Man måste nog ha nån annan också väl? Typ nån vatten/vindtät!?
    Tack, det var en av mina absoluta favoriter och den grön/turkosa miniapple med.

Butte, han skulle säkert charma båda två...
  • Preggi
    Lina med Liten skrev 2008-08-10 22:05:09 följande:
    Jag som är allergisk mot stora kläder gjorde tvärt om mot vad alla andra gjorde. Köpte en 68 och en 80 i samma färg Kan tillägga att jag fick oförskämt bra utdelning på T...
    Gud så söt hon är Thea! Och vilken fin bild i BT!
  • Preggi
    alex 07 skrev 2008-08-10 22:12:08 följande:
    Här är Alex 7 månader i stl 74
    Åh, vad söt han är!

Jen80, miniapple är ju så himla fina. Det tycker jag fortfarande, annars brukar jag tröttna...
    Buttelina skrev 2008-08-10 22:10:03 följande:
    så här stor var 80 på lillebror i början... men han växte snabbt i den!
    Så himla söt lillebror!
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-08-10 22:20:01 följande:
    åhh jag är så grymt shoppingsugen att jag snart dör måste kolla lite
    Jag med men jag ska till ikea i veckan och på tisdag ska jag in till stan på en egen barnfri shoppingdag så jag vill spara lite tills dess.
    Och idag gick Matildas glasögon sönder igen så vi får se vad de kostar dem här gången...
    Vad är du sugen på?
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-10 22:24:14 följande:
    Ja, samma här! Hade en massa miniapple till Ilon när han var bebis. De åkte alla ut på T förra månaden. Kändes lite jobbigt, men för pengarna blev det en rea-kasse full till Ava från eleraff .
    Fick du bra betalt för dom?
    Jag har 2 suitar jag har tänkt lägga ut på T. Jag tycker så mkt om dom så jag vill ha bra betalt annars vill jag hellre spara dom...
    ängeln83 skrev 2008-08-10 22:21:22 följande:
    Lite mera lurv när vi ändå är i farten Ooo, jag saknar redan denna, sålde den ju nu i veckan, MÅSTE ha en ny, typ NU, innan saknaden blir för stor.
    Vilken härlig bild på söta Liam!
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-10 22:28:41 följande:
    Preggi: Nä, inte så värst faktiskt . 130 kr för en ny brun miniapple-suit i stl 68. Runt 100 kr för de övriga som var princip i nyskick. Trodde jag skulle få lite mer...
    Inte mer? Då lägger jag nog högt utrop på mina så jag slipper skänka bort dom...
    Buttelina skrev 2008-08-10 22:27:36 följande:
    rödrandiga med lila kantband. ÄLSKAR de ränderna och önskar innerligt att de kommer i body
    Dom är så himla fina! Jag älskar dom fast dom är lite svårmatchade. Till isabel eller lillebror?
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-10 22:37:48 följande:
    Preggi: Nä, jag önskar att jag hade lagt ut dem för lite mer för de hade säkert gått ändå. De var i jättefint skick allihop. Den här gången har jag lagt ut mina auktioner för det jag vill ha minst, förrutom det man VET kommer stiga lite eller som man inte bryr sig så mycket över. Tråkigt när fina saker går för för lite...Nähe, ska nog försöka komma i säng. Är själv med barnen till på onsdag så det är bäst att vara utvilad. Har kännt mig lite nere och yr så sömn är nog ett bra botemedel...God natt på er!
    Det kommer jag med att göra. Har en hel sopsäck full med för små kläder som ska ut på T. Ska försöka skärpa mig och ta tag i det nu i veckan...

Sov gott!
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-08-10 22:41:55 följande:
    134 auktioner..
    Oj, det var inte dåligt... Bara kläder?
  • Preggi
    Butte, tog du 92 från baby eller från junior? Passar den lila baströjan från Lindex till?
    Matilda har alltid multiflowerbodyn till och P har tröjan med ekorrar från Lindex. Skulle vilja ha fler alternativ.
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-10 22:54:18 följande:
    Preggi- Åh villken fin pressbild du har bytt till!!!
    Tack, jag gillar din skarpt! Så söt lilla Albin! Tänk att dom blivit så stora och ska börja på dagis våra små...
    Buttelina skrev 2008-08-10 22:54:35 följande:
    jag tror den passar till... tog 92 baby...
    Då ska jag nog in på Lindex imorgon och kolla. Jag trodde tröjan var för ljus men det funkar nog..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10