Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-07 13:25:01 följande:
    Visst är dom, älskar färgerna, vill ha i tröja och byxor, fast kanske inte ihop, då blir det nog lite jamas varning.
    Jaa det är lite synd att det blir så när dom blir äldre. Men man kan ju matcha med annat...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    vermilion skrev 2008-07-07 13:28:40 följande:
    Hmm, skulle inte Hippokids komma med bilder på Molo i helgen som var? Eller har jag fattat fel?
    Jo jag trodde oxå det, det var ju längesen hon la upp nu ju...
    jompa skrev 2008-07-07 13:28:47 följande:
    Tycker det är lättare att matcha tröjor med enkla byxor än tvärtom, svårare att hitta enkla tröjor.
    Håller med! Men planetbyxorna SKA jag ha, en lite svart tröja måste det finns åt mig....
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-07 13:32:32 följande:
    Hej!Ja nu är hon äntligen hemma!! Så himla skönt! Hon har haft det jättebra. Sov som en stock hela kvällen igår, men det tar ju på krafterna att vara borta.Jaha, då får man ju spana där lite då.
    Hej Vad skönt att ha henne hemma igen! Ja det är Molo som diskuteras som vanligt Det håller väl i sig tills nån annan kommer med sin höstkollektion, fram tills nu har det ju bara blivit småfolks prat ett bra tag . *flexibla gänget*
    Hur gick det nu igår, blev det nån mer suit till Emilio?
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-07 13:40:15 följande:
    Ja ibland är det lite enkelspårigt här.Nä det blev ingen suit igår. Tänkte vänta tills jag kommer in till AnnaCill och köpa på plats.Egentligen tycker jag inte han behöver fler suits men planeter ska han ha och det mönstret är snyggast som suit tycker jag.
    Näe, vi behöver ju inte heller nån suit, men en liten planetsuit kommer nog att landa här iaf...
    Jag funderar på om jag kan locka sambon till Anacill när vi ska till HBG, eller om jag får nöja mig med Lilla Helsingborg och Helsingör. Hade vatt kul o se anacill! Har du nåt affärtips i Helsingör?
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-07 13:45:53 följande:
    Det är så anvädbart med suit, tycker jag, men det finns ju ändå en gräns för hur många man behöver. Tvättmaskinen går ju varje dag här så det blir ju inte att man behöver ett stort lager.Du måste till AnnaCill när du är i Helsingborg! Därär så mysigt! Det är inte svårt att hitta heller.Var ska ni bo när ni är där? På camping eller? När åker ni dit?
    Japp, vi ska bo på Råå Vallar camping, den ser himla fin ut! Vi åker dit nästa tisdag och stannar till fredagen då fortsätter vi till Göteborg.
    Ska försöka locka sambon men det blir nog svårt
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-07 13:54:23 följande:
    Titta sötnosen som nyss spatserade förbi, undra om han gått lite vilse?  
    Näemen!!! SÅ SÖÖT! han bara går där mitt bland husen
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-07 13:57:20 följande:
    Ha ha, sååå söt va han, o inte hade han bråttom heller, han gick där i sin egna lilla värld.
    Åh så gulligt!

Visst ser de väl ut som att est får lite babytröjor nu med? *hoppas*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10