Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sylt skrev 2008-07-07 17:04:36 följande:
    tjenatjena!Jag är här inne o tjuvläser ibland o när det är rea träffar jag Butte på stan *asg*Ville bara visa Katvigjackan jag sytt av ett påslakan  . Finns fler appleprintbilder i bloggen (www.villahemmet.blogspot.com).
    Sjukt fin! Vad duktig du är!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godkväll! Milo sover och rabarberpajen togs nyss ur ugnen... *MUMS*

*läst ikapp*

Nikki: Så trist med din mormor och med bråk på det ovanpå allt! Min mormor dog för snart 2 år sen, 70 år gammal bara i cancer. Jag saknar henne varje dag och sörjer så att hon aldrig fick träffa Milo... Det var oxå bråk när hon gick bort, hennes sambo ville roffa åt sig saker som varit min morfars (han dog när jag var 5 år) och mamma och alla var ju jätteledsna. Jag förstår inte hur folk kan utnyttja att folk dör! Jag blir så arg!

Tjejtriss skrev 2008-07-07 20:33:16 följande:
    Sitter här och funderar lite...Man vill ju så gärna se bilderna på Molos höstkollektion och det känns som vi väntat i en evighet på bilderna hos Hippo och Matador.Men de har säkert också ett liv, en familj, kanske inbokad semester, kanske sjuka barn, kanske en inplanerad släktträff eller grillkväll hos grannen.Molokollektionen kommer ju egentligen helt fel i tiden, innan butikerna hunnit rensa ur sina reahyllor och mitt i sommarsemestern. Varför har de egentligen så bråttom?
    Det där har jag med funderat på. Jag menar, Molo är ju bland dom största märkena, varför har dom så brått? Nu vill ju dom flesta (iaf jag) lägga pengar på semester och annat, inte höstkläder. Dom kunde ju väntat till mitten/slutet av augusti tycker jag faktiskt. Dom mest populära sakerna tar ju dessutom slut så man känner sig lite stressad.
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-07-07 20:54:59 följande:
    Jo jag har nyss fotat en hel hög som ska säljas men jag funderar på att vänta ett litet tag innan jag lägger ut dom. Brukar inte auktionerna gå lite trögt på sommaren?Ingen aning när dom kommer men jag är mest sugen på katvig och småfolk, ev ESL också.
    Jag hade auktioner som gick ut nu... Gick inte toppen tycker jag. Runt 70 spänn för en molo body, kunde lika gärna behållt den
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-07 22:25:40 följande:
    tjolla vilka underbara lockarMina barn är så rakhårig man kan bli
    Lockar som växer som ogräs

Heeej Butte, jag har saknat dig ju Kyss 
  • Tjollabolla

Åh vi som skulle till Göteborg nästa helg, vi insåg igår att det är Gothia cup då och att vi inte lär få plats på en enda camping *snyft*. Jag som sett fram emot Gula Hästen!

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-08 09:40:22 följande:
    Åhhh vad tråkigt. kan ni åka helgen efter det kanske? Synd att missa helt ju
    Ja vi får se helt enkelt... Men så trist när man sett fram emot det

Butte; trivs ni i stugan?
  • Tjollabolla

Hej flicks! Milo har blivit rastad av min kusin, sover nu som en stock! Lunch tajm och datatajm för morsan Hmm lunch och lunch, rabarberpaj sen igår. MMMMMUMS!

Butte: OJ! Att svara i tele då! Ja, vi ska kanske inte klaga på att det inte kommer några bilder

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-08 12:44:59 följande:
    Äntligen funkade det att lägga in bilder, finns nu i BT, oklippt och klippt Liam
    åÅÅ vad fin han blev, verkligen!

Alla barn är så härliga i bt!   
    Tycker faktiskt Maia passar bättre i rosa än grönt, jättefin är hon i det verkligen! Och söta söta Hilda ser jus å go ut. Och Skatten sen då, jag blir alltid så glad när jag ser bilder på Skatten, han ser så ooootroligt go ut!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10