Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-08 14:43:28 följande:
    Liam sov mellan 11.30-13.00 idag, så han har varit vaken en stund. Liam är väldigt självständig, springer bara o kollar vart jag är med jämna mellanrum, men nu har det varit tyst en stund så nu är det nog nåt bus på g...När skulle ni åka iväg?
    Vi åker på tisdag... Känns som en evighet till!
    Åh skönt att han kan roa sig själv, Milo har kommit in i en period då inget duger om inte vi gör det med honom.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-08 15:04:28 följande:
    Men guuuud, hur sjutton kan man göra sånna här tatueringar?www.gaddad.se/attachments/attachment94.jpgwww.gaddad.se/attachments/attachment62.jpgHittade en ännu värre men det vågar inte posta här.
    Oh fy! Den där tigermannen har jag sett dokumentär om. UUUH!

Näe, nu är jag trött på detta. Milo ska få mellanmål, sen åker vi minsann in på badhuset i brist på annat!
  • Tjollabolla

Tillbaka från badhuset. Milo blev ju road men jag höll på att svettas ihjäl! Ingen höjdare att åka dit i juli månad, det var vi och massa japaner .

Oj vad här är tyst och lugnt idag Förvånad

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-07-08 18:33:53 följande:
    Nu är jag här igen Varit hos kusinerna och lekt och sen lagat mat och nu är det inte långt kvar till bad och nattning. Solen tittade fram här men den har nog ingen chans mot alla moln runt omkring.Shoppas det nåt här?
    Nääeee, ingen shopping här inte. Jag väntar på a-kassa pengar och så funderar jag fortfarande på om jag verkligen *kan* lägga 350 spänn på planeterna bara för jag vill ha den som jamas... Fast jag vet ju egentligen att det kommer bli så ändå tillsist
  • Tjollabolla
    sofia23 skrev 2008-07-08 18:51:14 följande:
    shoppade idag på halva reaprset:två katvig velour jackorkatvig velur byxorkatvig randig tröja med kort armkatvig shortskatvig knickers/trekvartsbyxorkatvig bodymolo linnemolo byxormolo tröjamolo bodyfick allt för 650 kr...
    Ojj vad bra! Vart var detta?
  • Tjollabolla

Godkväll!
    Fina fina Thea i BT  

Incommunicado skrev 2008-07-08 21:40:49 följande:
    typiskt. Jag har beställt en KikKid heldress i grått stlk 92, hoppas den fanns på lager - det verkade så. Är de små i storlekarna?
    Dom är ju grymt långa i benen, har en i 86 och en i 92, får vika upp 86an minst en mudd, men den sitter ganska så precis i grenen. 92 är LÅÅÅNG!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-07-08 22:02:47 följande:
    Vi har haft soksken så vi har varit på gården en hel del, bakat en rabarberpaj (tjolla frestade mig så igår). Nu på kvällen var vi o gick strandpromenaden med barnen o plockade blåbär längs stigkanten. Sen fick ungarna plaska fötterna i sjön innan vi skulle hem o natta.Snart sovdax för mig också.Du då?
    Hehhee *mitt fel*
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 22:04:24 följande:
    Jo det går bra. Har ägnat kvällen åt att packa Maias och mina kläder och samtidigt rensa ut lite. Blev en stor sopsäck med kläder som ska slängas. Hemska noppriga, söndriga och skitiga saker som aldrig kommer användas av någon igen ändå. Imorgon ska jag börja packa alla köks- och toalettgrejer.Står lådor och kassar precis överallt...lite jobbigt och Maia tycker självklart att det är jätteroligt att packa upp!!! *suck*
    Haha, det problemet hade jag med med Milo när vi skulle flytta. Jag packade ner och han packade upp.
    Vad kul att Maia mår bättre, det syns verkligen!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Strålande sol idag vad ska man nu välja för sommarkläder Cool 

Är sååå nära att beställa regnbågströjan från poppilopp, men vill helst vänta till semestern så jag kan handla den irl. Mkt roligare ju!

Milo har blivit en riktig mysis på morgonen, han sitter fortfarande i sängen och kollar på TV

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10