-
Åh ja, den kommer må så bra härjompa skrev 2008-07-10 13:27:55 följande:Åhhh vilken söt liten Milo i fin fin fleece Där kommer den få det bra, Jompa kan andas ut Passar bättre på honom än min fis måste jag säga.
-
Allvarligt, hade ni kunnat ha denna till en grabb?
http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=4712&n=10
Den svartvita är slut och dom vet inte när dom får in den... *morr* Sambon tycker INTE det.... *överraskade*
-
"lite väl gay" skrev sambon precis, haha. Typiskt honom, blir så trött på honom! *MORR*Buttelina skrev 2008-07-10 14:04:55 följande:JA det hade jag kunnat!!! LÄTT -
HAHA! Nja, det är ju semster för honom imorgon. Vågar inte retas för mkt, han får smälta cykeln förstButtelina skrev 2008-07-10 14:11:59 följande:åhh som typisk kommentar KÖÖP köp samtidigt pudel tshirten på annacill och överaska sambon senare i veckan
-
Har köpt den nu idag och skruvat ihop den själv *STOLT*. Milo är helt salig och så stolt över sin cykelnikki2006 skrev 2008-07-10 18:43:21 följande:Jag har den till min flicka. men är inte gul och lila rätt neutrala färger??? Om du tycker om den så köp. Vi är i alla fall jätte nöjda med den
Tack =)loveliva skrev 2008-07-10 18:54:20 följande:Söööööta Skatten & Milo i bt!!!!!!!SmillaMilla skrev 2008-07-10 19:24:29 följande:Åh idag fick jag mina hemliga plagg från me&i. Jag är så fruktansvärt nöjd. Vågar inte bli för ot här så om ni vill så kolla in mitt galleri för bilder. Någon mer som köpt hemliga?Jodå, jag gjorde det men har sålt nästan allt jag fick. Fick 2 dubbla plagg, så det blev ju bara 3. Och bara en som var fin dessutom... Men kul att du blev nöjd! Verkar som att flick har haft finare utbud!
-
Vi har ungefär 26 mil till Ullared och det brukar bara ta 2-2½ timme o köra dit, bra väg! Vi ska eventuellt till göteborg en helg då får det kanske bli Ullared på vägen hem...ängeln83 skrev 2008-07-10 19:58:24 följande:Men det är ju inte sååå långt, vi har 13 mil, kör dit på lite över 1 timma. -
Näe, Milo skiter i vilket, han är ju så liten än. Det var faktiskt denna han pillade mest på i affären!nikki2006 skrev 2008-07-10 20:09:37 följande:Vad roligt att han gillar den. jag tycker inte att man skall tänka alltför mycket på köns färger. Barn gör nog inte det så mycket som vi.Hehe, ja lite sånna kläder kanske behövs till dagis. Fast sist jag handlade kläder till Milo där blev jag så besviken, det krypmte hur mkt som helst i tvätten, så jag kunde bara använda det en gång. Då är det inte så billigt...ängeln83 skrev 2008-07-10 20:11:30 följande:Härifrån så är vägen sådär, en massa vägarbete men det gick rätt fort igår ändå.Ullared är ju ett måste när man är i krokarna, finns alltid nåt kul att köpa Köpte en massa slit och släng t-shirt och byxor till Liam, sambon tycker att jag är för rädd om alla kläder -
Godmorgon! Här spöregnar det oxå... Trist! Idag jobbar iaf sambon sista dagen, sen ska han va hemma i 5 veckor! Sen är det dagis inskolning...*ryyyser* Å sen ska jag börja jobba. *ryyser ännu mer* Så jag vill banne mig ha lite fint väder!
Idag blir det nog mest ica maxi shopping här. *drygt*
-
Hehe, jag håller med! Fast nu kom jag på en väldigt trevlig sak, Små Knyten i stan börjar sin rea idag så jag kanske får slinka in där med. Det ligger ju nära Willys så jag får nog handla där dåloveliva skrev 2008-07-11 08:54:24 följande:Haha när vi handlar mat på Maxi brukar jag säga till sambon, att tänk vad fina kläder man kunnat handla i stället Sååå trist att handla mat juuu
.
Men herregud, sooolen kom fram! (fast den försvinner nog ganska snart...) -
Hej flickor! nu har jag varit inne och handlat och spanat på Små Knytens rea. Äh, dom har alltid så dålig rea och kläderna dom har känns som dom varit där alltid. Hittade småfolks t.shirten med grodorna, men blev inte alls lika kär i den irl så jag brydde mig inte om den.
Åh, såån hemsk huvudvärk och måsta städa, ska ha massa folk här o grilla ikväll...
Skulle helst vilja sooova...