Lina med Liten skrev 2008-07-10 12:44:17 följande:
exakt! Måste berätta. Thea har ju inte gått ngn mer själv sen "premiären". Men hon håller mig i 1 hand numera och idag gick vi jättelångt! Säkert 200m! Hon blir stadigare o stadigare hela tiden. känner verkligen skillnad på henne nu när jag håller henne i handen. Hon hänger liksom inte så mycket utan hon går själv...
Åh duktiga tjejen! Sen kan hon komma hit så kan Milo lära henne hur man klättrar med

nikki2006 skrev 2008-07-10 12:41:33 följande:
Nikki ramlade från vår köks stol rätt ner i stengolvet en gång. Hon fick värsta bulan helt blå. jag var nästan hysterisk men lyckades i alla fall ringa sjukrå
dgivningen.De sade att jag skulle hålla koll så hon inte blev illa mående eller slö. Men det gick bra att lägga henne. och nästa dag var bulan så mycket mindre och hon mådde bra.men det är läskigt när det händer. Ta inte på dig skulden, man kan inte vara överallt. Sånt här har nog hänt de flestaring sjukvårds rådgivningen om du är orolig, de kan hjälpa dig
Usch ja, det är hemskt när dom trillar. Äh, jag vet ju att dom bara säger det på sjuvårdsrådgivningen. Milo trillade av en gång när han var 7 mån med, men då slog han inte i huvudet. Inte ens då sa dom att vi skulle komma in...