Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-09 09:41:04 följande:
    Sugen på ett linne till sonen och en tröja till tjejen hmmmmm var ska jag ta pengarna i från......
    Från Tjolla

Är alla sugna på regnbågströjan nu? Den är sååå fin!

Nu ska vi iväg och leka lite, hörs sen flickor!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-07-09 11:35:48 följande:
    Ingen som har hummel?
    Jag har Hummel, tycker dom är normala.

Hej flickor! bara jag här idag? Vi har varit i stan och lekt lite och tagit en tur på stan. Hamnade på POP rean och fyndade ett par överdragsbyxor för 220 kr, antar att dom är bra att ha på dagis. Sen köpte vi gummistövlar på exit för halva priset, 60 spänn! Milo asgarvade när han fick dom på sig

Hmm, fortfarande sugen på regnbågströjan ....
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-07-09 13:36:48 följande:
    Åh, vad avis jag blir!! Du får rapportera sen!
    Ja alla säger ju att dom är så bra, så jag köpte . Men vi har ju ett regnställ och en vinteroverall,  men jag antar att dom är bra att ha ändå?
    Lina med Liten skrev 2008-07-09 13:37:21 följande:
    Nej jag snubblar in jag med. Thea sover middag äntligen. *snurris* Vad va det för roliga gummistövlar? Färg alltså?
    Milo sover oxå, skööönt! Dom var grönmönstrade, fast det var nog inte det han tyckte var så kul. Han ville inte ta av dom helt enkelt, han får väl traska med dom här hemma i eftermiddag
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-09 13:43:04 följande:
    Tjolla: jag har också hamstrat överdragsbyxor. Både röda o svarta. (måste ju matcha du vet) Jag högg 86or t våren med. Så slipper jag ta det på nästa rea Deras överdragsbyxor är super!
    Lina med Liten skrev 2008-07-09 13:45:57 följande:
    Haha låter som Thea när hon fick sina mockasiner förra veckan. Köpte på (ja gissa...) Pop för 70:- Thea älskar dem! Första dagen skulle hon inte ta av sig dem på kvällen *skitarg*Nu kommer hon krypandes m dem och lägger dem ovanpå fötterna o tittar uppfodrande på mig o pekar... Svårt att gissa vad hon vill. Sen sitter hon o pekar o skrattar åt mockisarna...
    Haha! Dom kanske blir sånna sko fetishister? (eller hur det nu stavas...)

Jag togi 92, dom ser stora ut, men det är ju ett bra tag tills dom ska användas...
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-07-09 13:52:38 följande:
    Tjolla, jag tycker dom är kanon! Perfekt när det är halvkalt och fuktigt eller bara blåsigt. Nu fick jag iväg en beställning på matador med. Hoppas verkligen att det kommer imorgon... Jag är så himla nyfiken på hur kläderna ser ut irl.. Så sött! Härligt när de gillar nånting sådär. Båda mina tjejer har alltid gillat skor. M hittar jag ofta i hallen där hon sitter och testar skor...
    Åh, men vad blev det för ngt?!

Jag är såå imponerad av mig själv för att jag lyckats hålla mig ifrån att shoppa några molo news. Verkligen! Nästan så jag flrtjänar shopping av den anledningen
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-09 13:55:33 följande:
    Det kan bli dyrt i framtiden m ett sånt skointresse
    Haha, ja, se bara i Sex and the city
    Milo gillar oxå skor, han kommer alltid med mina dojjor och försöker gå i dom. Fast det går inte så bra alltid...
  • Tjollabolla

Godkväll!

jompa skrev 2008-07-09 21:05:42 följande:
    Hejsan tjejer.Shoppas det nåt?Jag håller in slantarna än så länge, känner mig riktigt duktig
    Jag med *klappar mig själv och Jompa på axeln*

Nikki; Gud vad trist med Molo! Vi ska till Helsingör nästa vecka, hoppas dom tagit in några nyheter... Nåja, annars finns det ju i Helsingborg
  • Tjollabolla
    belladona skrev 2008-07-10 00:00:28 följande:
    det går snabbare med malingbags just nu kör jag med råååsa
    Jodå, jag packar altid med mailingbags. Har oxå råååsa nu, dom gör det iaf lite roligare
    Buttelina skrev 2008-07-10 00:00:51 följande:
    men vad skoj, då är där kanske lite tradera pengar på ditt konto nu att shoppa för?? jag är sugen på villervalla igen... ungen molo som lockar mer... ÄN vill ha andra sändningen NUUUUU
    Pss, det gav inte mkt. Fick släppa fina molo bodysar för runt 70 spänn. Nån gick för 100 det är ju ok. Men nääe, inget mer Tradera för mig på ett tag!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10