Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-06 13:37:06 följande:
    Ingen som har bild på Molos lila/turkos ihop med den blå stjärntröjan?Passar färgerna ihop?
    Det passar nog suuper ihop!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-06 13:42:30 följande:
    Sitter och velar jag också. Ska beställa planeterna i tröja, lila/turkosa ränder i tröja, funderar på om jag ska beställa dom randiga byxorna eller ej...tycker det blir lite jamas varning nu med Molos byxor på Liam, men dom är ju så fina. Isf kunde man ju kanske ha dom till stjärn tröjan som jag redan ha.
    Jag tror det är super till stjärntröjan. Jag tycker inte det är jamas om man har en annan överdel, enfärgat eller stars...
    Åhh jag har ingen aning om vad jag ska köpa längre! Vill ha allt och inget liksom

Fick du avbeställa katvigen från fresh förresten?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-06 13:52:17 följande:
    mjääe... men mums med den turkosa stjärntröjan till dom byxorna
    Åh jag veeet men jag vill ju hitta ngt till dom andra med... Det grönrandiga ser så trist ut!
  • Tjollabolla

NUUU har jag bestämt mig! Kollade i katalogen och det grönrandiga ser ursnyggt ut ihop med dom gröna/rosa starsen. frågan är om man ska ha randigt uppe eller nere? Vad säger ni?

• Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-08-06 14:17:52 följande:
    Jag vill också ha en katalog!  Fast nu finns det ju nya iofs..
    Ja fast som nu när jag snurrade och visste inte vad jag skulle ha till vad så var katalogen bra! *löve*

Nu blev det iaf grönrandiga byxor och den gråa tröjan med grön/rosa stars. Och en turkos med stars med. Fanns bara 92 i byxorna så jag tog det... Kanske kommer bli stort, men hoppas att det funkar i höst iaf. Vill ha dom fina velourbyxorna med, men får vänta lite. Osäker på storlek.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-06 14:31:33 följande:
    fint! men 92 i randiga brallorna blir nog rätt stort.. de är tom lite stora till isabel.. finns inte 86 nånstans?
    Kollade inte så noga. Milo har ju 86 i alla sina andra och dom har börjat åka upp på smalbenet emellanåt, så det känns inte som att han kommer kunna ha som jättelänge till. Tänkte peta i lite gummisnoddar så det inte åker under fossingen...
  • Tjollabolla
    alex 07 skrev 2008-08-06 14:52:04 följande:
    Vilka då???
    Grönrandiga byxor, grå tröja med gröna/rosa stars och turkos tröja med gula stars. *längtar efter postis*
    Shoppar du ngt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10