Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-08-06 14:54:04 följande:
    Ni som har det turkos/lilarandiga bodyn och byxan, hur är det i stl??? Har ju space och skidflickor i stl 86 i body och det är ganska stort till Alex (han kommer kunna ha dem hela vintern) och spacebyxor i 80 och de kommer nog vara nästan hela vintern.Vad skall jag ta i det randiga?????
    Jag har dom randiga byxorna i 86 till Milo och dom sitter lagom. Så jag skulle vilja säga att dom är normala i storlek. Skulle gissa på att Milo är runt 86 lång nu...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor igen!

Nu har jag varit inne på Kids Corner och rotat i Katvig kartonger sååå kul! Massa fint fanns där, fast dom hade inte fått några ränder än.

Tofflan: Milo tackar så mkt, själv vill han mest ta av sig den keppan

ÅÅ mitt paket från Matador skickades idag, hoppas på post imorgon då!

• Tjollabolla

Pratade med Kids Corner idag med om priserna på Katvig. Det kommer höjas ÄNNU mer våren -09 sa hon. Helt sjukt dyrt, sa hon själv. Allt för att det ska vara ekologiskt... Men efter våren -09 skulle priserna vara färdighöjda och sen skulle dom jobba på att få ner priserna. Man vågar ju inte ens tänka på hur dyrt det är till våren då, tycker det blev dyrt nu jag!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-06 18:29:39 följande:
    Brukar Rackamaja vara snabba på att skicka?
    Ja supersnabba! Vad har du köpt?

Åh jag spyyyr... Milo bajsade i badkaret när han badade! Tur sambon var hemma säger jag bara
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-08-06 18:30:41 följande:
    Idag har jag shoppat
    Jag med! 2 tröjor med stars och ett par randiga byxor, från Molo ofcårse! Vad har du shoppat?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-06 18:36:19 följande:
    svinigt! jag kommer INTE köpa katvig om de höjer ännu mer! över 200kr för en tröja där kvaliteten ofta suger tänker inte jag vara med om! undrar vad velouren kommer att kosta för jag tycker VERKLIGEN att 279 för byxor och 349kr för en jacka i strl 98 och upp är fullt TILLRÄCKLIGT dyrt!
    Instämmer fullkomligt! Jag bryr mig inte ett dugg om att kläderna är gjorda av PET flaskor och bambu *Hukar mig*
  • Tjollabolla

Godkväll flickor!

Åhh nu när jag shoppat lite molosar vill man ju bara ha MEEEEEEEER! Dom byxorna som svisch har laggt in i BT var ju GRYMT snygga i färgen. Men är dom för flickiga? Fundersam

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-06 21:38:47 följande:
    Visst var den Fin modell, o fiiiin färg. Looove brun/svart.
    Hehe, jag har shoppat 3. Stjärntröjorna och dom grönrandiga byxorna. Sugen på dom fina velourbyxorna med... Å massa annat

Nu säger gubben att jag ska se på film. Hmpf.

• Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-08-06 21:39:26 följande:
    de är ursnygga! Emma har dom, norpade även de orangerandiga av den där billiga molosäljaren på Tradera.
    Jaa men kanske liiite väl flickiga? Kanske om man hade haft nåt riktigt turkost till dom... *funderar vidare...*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10