Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråden nr 14

Kan man få lite smakråd? Jag har en denimvagn med orange fleece topp och även en rosa fleecetopp som reserv. Vad ska jag välja för solsufflett som passar till alltihop? *grubbel*

• modestyclara
    leson76 skrev 2008-06-05 15:16:11 följande:
    Frågade häromdagen och fick svar från några väniga själar men frågar ändå igen, Ni som har storebror/storasyster på ståbräda, vad ar ni för skötväska? Får man plats med något i en sån där skip hop pronto eller skip hop saddle bag?
    Jag bär skötväskan (skip hop double) när jag använder ståbrädan...
  • modestyclara

Nu har jag skickat tillbaka mitt chassi till BT och jag tycker de är väldigt servicieinriktade som ersätter frakten samt skickar med en solsufflett som kompensation för besvären Hoppas bara man får chassit snabbt för jag saknar min bugga (och så matchar ju inte min andra bugga MacLaren vagnen )

Tyvärr lät jag min man välja färg på solsufflet så det blev svart...men det blir nog bra det med...

• modestyclara
    Pistou skrev 2008-06-07 19:06:26 följande:
    Ingen som vet om ståbrädan är bra? Här kanske det pratas mer om de olika färgerna och barnvagnsmodellerna... Det hade varit jättebra om någon har lust att ge mig lite info om ståbrädan, vad den kan tänkas kosta, etc. Stort tack på förhand!
    Jag älskar original-ståbrädan! Hade en sån där som man kunde klicka loss innan men den lossnade titt som tätt av sig själv och så gled den fram och tillbaka på axeln så den blev alldeles repig Visst är originalet jobbigare att ta loss men det går väldigt bra att ha uppfällt tycker jag och inga problem att ha kvar den på chassit när man fäller ihop för att last i bilen. Däremot har jag inte provat ståbräda med liggdel eftersom det bara är 15 mån mellan mina barn så har jag haft syskonvagn då...
  • modestyclara
    jessica1979 skrev 2008-06-08 11:23:11 följande:
    ModestyClara: Bad du babytrader om kompensation eller fick du det automatiskt? Anledningen att jag frågar är att jag själv inte har blivit erbjuden någon.
    Nej jag bad inte om kompensation. Dock frågade jag om vem som betalar frakten. Jag tror jag får kompensation för att det var flera månader sedan jag anmälde mitt chassi som trasigt och då lovade de att skicka ett nytt asap. Sedan dök det här mailet om testet upp istället...är nog därför jag får ltie plåster på såren tror jag...
  • modestyclara
    MildaMaränger skrev 2008-06-08 17:35:39 följande:
    Ingen mer som kan? vet?
    Beror på om barnet vill kunna se ut eller inte. Mina barn blev helt galna om man försökte täcka för med en filt eller sånt där solskyddsnät... (förutom om de sov såklart...) därför kör vi med parasoll tills de somnat sedan hänger vi för filt... Parasoll är ju lite meckigt eftersom man måste flytta det så fort man svänger när man är ute och går men det är toppen just ur utsiktssynpunkt.
  • modestyclara
    minimou skrev 2008-06-09 20:49:24 följande:
    Har en fråga till er som köpt bugaboo från babytrader och som haft problem med 08-chassit. Hur lång tid har det tagit för er att få någon information/nytt chassi? Jag mailade dem och då svarade de direkt och bad om mitt vagnnr. men sen har jag inte hört ifrån dem på nästan 4 veckor.
    De brukar svara på en gång så du måste kommit bort i cyberspace någonstans! Maila igen!
  • modestyclara
    chokladmamma skrev 2008-06-10 17:18:28 följande:
    Vad är skillnaden på Frog och Cameleon?
    Läs i bloggen som det länkas till i TS så får du veta allt du behöver och lite till Är det något du undrar så kom gärna tillbaka och fråga!
  • modestyclara
    minimou skrev 2008-06-10 18:26:07 följande:
    Tack för ditt svar!Tyckte väl det har dröjt lite väl länge. mailade igen igår och har fortfarande inte hört något...får hoppas de fått det mailet iaf.
    jag tror de har stängt söndag-måndag så då har de nog en del att läsa ikapp på tisdagen...
  • modestyclara

Malin med Tim skrev 2008-06-10 21:25:43 följande:

Vad är det för pluggar? Kan du visa på en bild? Jag har nämligen också drabbats av dessa förbannade chassi, hämtade ett nytt i veckan och efter någon timmes användande så släppte även det... tänkte om du har en bild som jag kan visa min återförsäljare..
    Vill också veta. Jag väntar också chassi från BT...verkar ju smartare att gå via bugaboo då...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14