Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråden nr 14

SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:10:50 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Har en kompis som funderar på en Bee...Klara den en svensk vinter???
    Skulle inte rek. bee som enda-vagn utan mer som shopping/resevagn. Funkar nog bättre i snö än en vanlig paraly-sulky men inte lika bra som en vanlig vagn...
  • modestyclara
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:18:12 följande:
    Ok... Hon vill ha en liten smidig vagn som hon nog tänkt använda året runt....
    Gecko!!!! med ziljoner utroppstecken. Liten, smidig och lätt. Funkar till min treåring också så man behöver aldrig byta vagn. Dessutom rear de ut gecko nu!
  • modestyclara
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:22:19 följande:
    här är hennes "krav" Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld....
    Jag vet....mycket att begära!!Har kikat på Brio Happy, Carena free och Brio Sing. nån med nåt mer alternativ?Idag har vi en kombivagn som väger 16 kilo utan hjulen, vill ha nåt lättare. Och eftersom hon ändå redan har växt ur mjukliften och ligger i fäll i fullt liggläge så känner jag att jag lika gärna kan byta vagn då.Vill kunna få i en matkasse i varukorgen utan att krångla allt för mycket och den MÅSTE vara vändbar etersom lillan bara är 3 månader.
    Tja, så länge man har liggdel är ju varukorgen inte så lättåtkomlig men de flesta byter ju till sittdel vid 4-6 mån och då är det inga problem det där med matkassen. Japp, jag säger gecko.
  • modestyclara

SMILLAMILLA: dregel, dregel. Jag bara älskar din sittdyna tillsammans med suffletten. Hur crazy snyggt som helst!

• modestyclara
    SmillaMilla skrev 2008-06-22 21:30:38 följande:
    Åhhh tack! Så du tycer inte det blev för mycket?
    Nä, toppenfint! Jättekul. Man blir glad! Skulle gärna ha precis likadant själv. Måste börja leta tyger och sy lite själv tror jag bestämt!
  • modestyclara

mallan brallan skrev 2008-06-22 23:36:13 följande:

thj: oj da... va svårt du gjorde för mig nu!Vad ska jag ta?helsvart FROG eller grå/svart CAM??
    FROG!!! då får man den bäst akombon av gecko och cam tycker jag... själv får jag nöja mig med att ibland köra gecko ibland cam
  • modestyclara

Fru Hennerdal skrev 2008-06-23 15:35:32 följande:

Fru Hennerdal skrev 2008-06-23 08:10:00 följande:
    Citerar mig själv då jag inte fått något svar på frågan :)
    Nej jag har inte hört någon som provat babyskyddet men jag tror man kan köpa det via bugaboo återförsäljare. Jag funderar också på det om det blir någon bebbe någongågng men man vill ju helst se något test där det är med först...
  • modestyclara

molly 81 skrev 2008-06-23 16:28:17 följande:

Gud vad ni skriver tjejer(för här är väl ingen man som hänger här?!)Är det någon som vet priset på fästena och pinnar till camen? Har för mig att ett fäste ligger på 45, alltså 90 för två?! Pinnar då??Och var det så att man kunde ha camens klädsel på Geckon?(syftar på sittdelen!)
    45 kr st för pinnar och fästen enligt THJ. Kolla min gecko i bildtråden den har toppklädsel för cam... Jag tror dock inte själva sittdelstyget för cam fungerar på gecko...
  • modestyclara
    MejaKiZnic skrev 2008-06-23 16:27:09 följande:
    Hejsan!Vart kan man köpa Bugaboo Calmeleon billigst?Vad är det för för o nackdelar på den?
    Billigare köper du ex från babytrader.eu

Vet inte om den har några nackdelar, beror väl på vad du ska använda den till -ska du köra i staden eller i skogen, åka kommunalt eller bil, storhandla med vagnen osv... Berätta gärna vad du ska ha den till så kan jag utveckla för- och nackdelar...
  • modestyclara
    MejaKiZnic skrev 2008-06-23 18:26:50 följande:
    Den här byggaboo -09 2500:- Tror ni det är ngt o satsa på ?Väntar mitt första barn behöver hjälp!
    Nej absolut inte. Verkar väldigt oseriöst. Säker någon lurendrejare. Om du vill ha en bugaboo-kopia så gå till Babylan och titta på ex city elite eller någon sådan. Då har du i alla fall en butik som lämnar garanti och som man kan lita på. Men har du råd så tror jag du ska satsa på originalet Bugaboo.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14