Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråden nr 14

slma skrev 2008-06-28 11:02:05 följande:
    I mitt galleri finns min, numera lätt överpimpade, vagn i giraff look. Nagon som vill hjälpa mig lägga in den i bild-traden?Nu skall jag bara övertyga 3 barn i 30 graders värme att det är KUL att aka till tygaffären! Pa mandag kommer mannen hem fran N.Y med en sommarsuffla i rött (ja, jag ville ha rosa men den var SLUT , men den kommer ju till europa nu i manaden, sa jag grater inte sa mycket). Sa nu skall jag producera lite mer solsegel och nagon sorts frotte-dyna... aterkommer när jag pysslat färdigt!
    Vilken kul vagn -ser helt underbart crazy ut!
  • modestyclara
    Preggie skrev 2008-06-28 14:44:11 följande:
    Hej alla Buggamammor! Jag är superduper sugen på att köpa en egen. Har sett flera annonser där man kan köpa bara chassin. Vet ni vart man får tag på t.ex. lösa sittdelar?
    det är troligt att det är felaktiga chassin ifall handtaget justeras med snap-fästen. Om handtaget justeras med skruvar däremot är det ok att köpa ett bagagnat chassi!
  • modestyclara
    Chaplin skrev 2008-06-28 20:59:11 följande:
    Gissa vad vi har köpt idag??? En Cameleon med grå bas och orange topp! Gissa om jag är supernöjd!!!
    Grattis! Hoppas ni blir nöjda med vagnen!
  • modestyclara
    Chaplin skrev 2008-06-29 12:30:09 följande:
    Ni som har sittdynor till era, som inte gjort egna, vad har ni för något? Jag hittar OTH:s sittdynor bara, går de att ha eller finns det andra?
    ja det funkar med OTH.
  • modestyclara
    Teresia78 skrev 2008-06-29 18:47:21 följande:
    *beslutsångest* Mörkgrå bas och jeans-topptyg eller en hel vagn i jeanstyg?  Hjälp!!
    jeans! Passar till allt...
  • modestyclara

Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho!

Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?

Kan inte ni börja THJ?

Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)

• modestyclara

Ullis B skrev 2008-06-29 20:10:03 följande:

modestyclara: ett stort grattis till plusset.Vilken roligt anledning till att få köpa nya saker. Kanske skulle fråga min gubbe och vi ska ha en till, enbart för att jag skall få shoppa. hi hi
    Ja och jag har aldrig kört bugga som bebisvagn eftersom jag inte hittade den förrän till andra barnet och det är bara 15 månader emellen mina två nuvarande så då var det ju mest syskonvagn som gällde...
  • modestyclara
    AsfaltsBlomma skrev 2008-06-29 20:38:16 följande:
    GRATTIS!! Va kul! Längtar också efter att få köra buggan som liggvagn men här lyser plusset med sin frånvaro varje månad. Kajsan: Jag har en frog med cam klädsel men är dock dålig på att lägga upp bilder på den.
    Åh tufft... är jobbigt att behöva vänta en månad till varje gång...
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2008-06-29 21:21:38 följande:

Grattis grattis :D
    Tack.. håller på att leta MVC nu... måste ju boka inskrivning snart ... och bilbarnstol som passar buggan måste man ju ha...
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-29 22:42:30 följande:
    Svar på #2429
    GRATTIS!!! Kanske skulle behållt villan *asg*
    Nä ;-P vi har planer på att dela av ett 16 kvm stort sovrum till två sovrum i lgh och sedan flytta till något större när barnen blir tonåringar kanske...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14