Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråden nr 14

Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:17:29 följande:
    Och jag som fått till svar här i tråden tidigare att CAM toppar EJ funkar till Gecko utan endast suffletten OM man byter ut fästen+bågar....*suck* *guttter*
    Menade de inte själva sittdelsbasen då? För den lär ju vara på tok för stor... Vad gäller topptyget så beror det säkert på hur estetiskt lagd man är... Jag är inte superkinkig och den sitter inte som ett korvskinn men jag tycker det är fint och ett otränat öga ser nog inget knas med vagnen
  • modestyclara

molly 81 skrev 2008-06-22 20:23:40 följande:

Dax att inhandla fästen och pinnar. Var?! Kidzshopen lämpligast kanske?!
    Hoppas det inte var mitt fel att du måste shoppa nu Eftersom jag haft sisådär tjugotalet barnvagnar så har många vänninor till mig skyllt på mig när de måste byta barnvagn eller shoppa accessoarer till vagnen Det är dock skänt att hänga i denna tråd för här ligger man i lä...
  • modestyclara

Jag skulle förresten också vilja veta vad fästen och pinnar kostar...frågar du THJ?

molly 81 skrev 2008-06-22 20:23:40 följande:

Dax att inhandla fästen och pinnar. Var?! Kidzshopen lämpligast kanske?!
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:29:32 följande:
    Ni CAM ägare!! Va ligger en ny topp klädsel på? Va ingår? Va ligger dom på ca Beggade?? (ej köpes annons)
    1000-lapp ny. det är sufflett,, topplock till liggdel och toppklädseln på sittdel. Kidzshoppen rear ut några öppnade men oanvända förpackningar för 799 såg jag på deras sida (eller ja innehållet inte förpackningen )

Begagnat vet jag inte mellan 5-700 kr kanske?
  • modestyclara
    Lilaa skrev 2008-06-22 20:31:35 följande:
    Någon här som vet nått om modellen bee? det jag undrar över är om den passar till nyfödda och hur den är att köra på vintern och vilka återförsäljare det finns?
    Den funkar till nyfödda om man köper en mjuklift till men jag skulle inte rek. den som endavagn till nyfödd utan mer som shoppingvagn/resevagn. Skulle tro att den funkar bättre än en standard-paraplyvagn på vintern men sämre än en vanlig vagn...

Återförsäljare: barnvagnsbutiken, Kidzshop, bonti mfl...
  • modestyclara
    thj skrev 2008-06-22 20:38:40 följande:
    Hi,Hi de kostar 45:- stKram
    Pinnarna: 45 kr/st?
    Fästen: 45 kr/st?

Det är ju som hittat Vad blir det för frakt då måntro?
  • modestyclara

Ska gravtesta nästa måndag och om det blir pos. så ska jag shoppa lite nya toppar och fästen och sånt för att fira tror jag... har dock inte bestämt om jag ska använda gecko eller cam som bebisvagn.. gillar eg. gecko mest men vi ska flytta till lgh och då vill man kanske ta av liggdelen och bära in och då är ju cam bättre... ja, ja har ju typ minst tio månader att fundera över detta *hoppas*

• modestyclara
    Stormis skrev 2008-06-22 20:56:07 följande:
    Håller tummarna!
    Tack Fick just panik när jag kom på att jag bara har röd liggdel till geckon -tänk om jag ivll använda geckon -då vill jag ju ha den helsvart Vojjne, vojjne.

THJ: finns svart liggdelar till gecko att få tag i?
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 21:01:42 följande:
    Borde gå då jag precis fick hem min Ärt-Gröna Gecko klädsel från 1klass....dvs borde gå att beställa liggdelen oxå!!
    Jag beställde nämligen bara sittdel och varukorg i svart och har hört rykten om att svart är på upphällningen...
  • modestyclara
    Stormis skrev 2008-06-22 21:07:06 följande:
    En fråga till:En beg Cam med chassi -07 som har skruvar för höjdjustering av handtaget räknas som det gamla "trygga" chassit, dvs man kan ha det som riktmärke? Även om det har foamhjul?
    Japp, det är justeringen av handtaget som är riktmärket. Hjulen går ju som sagt att byta ut...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14