Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Kajsan skrev 2008-06-19 00:32:29 följande:
    Apropå familjetorget, jag beställde av dem häromdagen och de var supergulliga!Fixade med hemleverans företagspost för att jag hade så bråttom, och tog betalt i efterhand eftersom "de litade på att jag skulle betala" ( Vilket jag gjorde två timmar senare ) Superservice!
    Tyvärr inte riktigt den erfarenheten av dom......
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-19 10:25:30 följande:
    rosa,brun,offwhite canvas sommarsuflett skeppas i början av juliJippi!!kramizz
    Kollat locken (canvas till bb väskan) på "jobbet" ??
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-19 11:12:10 följande:
    Det ska finnas i canvas,vi lägger en stororder på onsdag nästa vecka.Men blir lite fundersam då det inte står matrial utan bara lock och färger.Tar förgivet att det är canvas.Hade du ett brunt lock i fleece?Kramizz
    Yes! Men skulle nog tro att canvas skulle va finare till pga har ju inge annat i fleece på min Gecko! Va ligger dom på i pris?
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-06-20 13:50:56 följande:
    Tjejen jag bytte min UJ Elite till Bugaboon med ville köpa tillbaka sin Bugga (hon ville ha både min UJ och sin Bugga så hon köpte tillbaka sin Bugga från mig för 7000 kr).
    Gick du plus på detta??
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-06-21 09:00:22 följande:
    Ja det kan man nog säga Jag bytte ju till mig Buggan (köpt på barnbutiken i februari och kvittot fanns) och lämnade min UJ Elite till henne (inga pengar mellan).Sedan köpte hon tillbaka sin Bugga från mig för 7000 kr (hon sa priset själv).Så rent krasst kan man säga att hon betalat 7000 kr för min UJ Elite som jag tog hem (betalade 2800 kr för den i USA).Hon var glad över att få tillbaka sin bugga (kvittot stod ju på henne) och jag var glad över att få pengar i handen Så nu kan jag köpa en ny UJ i stället om jag vill, men det vägrar maken... Vi får se vem som vinner OBS! INGEN köpesannons!
    Inge dålig PLUS du gick Då borde din "gubbe" ej kunna säga nej till UJ´n nu jööö
  • Lille Mammsen
    artan060914 skrev 2008-06-21 13:45:12 följande:
    Jag köpte en lodger bunker till, super nöjd!!Bara ta ut fodret om det är lite varmare ute.Jag har även en fäll att byta med.Men jag kan säga att jag älskar min Lodger!!Den är väldigt lång så den kommer vi kunna ha i flera år!Dessutom så är det hål för selen så den passar perfekt i sittdelen som vi änvänder nu
    Super! La jag i vagnen igår då det var lite små kyligt på kvällen här i stockolm!
  • Lille Mammsen
    Iddah skrev 2008-06-21 21:47:21 följande:
    Vagn hos mamma som jag tror heter carena och en Emmaljunga scooter hos min mormor men använder mest Bee för den har jag hemma i stan. Gillar att den e så smidig överallt o så jäkla snygg Va får man ge för en Gecko då?
    Säljs på REA för mellan 4900-5900:-
  • Lille Mammsen
    Vintersjäl skrev 2008-06-22 01:24:12 följande:
    Har en liten fråga till er som rest/flygit med era barn/barnvagnar... Vad är smidigast att ha med till en 8-månaders ; Bee eller Cameleon? Och hur klarade sig vagnen, jag har hört så mycket om vagnar vars chassien blivit sneda osv.
    Rest ganska mycket me vagn....och skulle aldrig resa me en vagn jag va rädd om!!
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 19:33:59 följande:
    Jag har gecko med cam-sufflett -men inga bilder tyvärr. Inga problem alls faktiskt. Dock var jag tvungen att säga till storasyster på ståbrädan några gånger att hon måste hålla i sig i själva vagnen och inte i sufflettpinnarna (var rädd att de skulle gå av då). Sufflettpinnarna (eller eg. bågen) går ju högre än ryggstödet...
    Åhhhh....kan du inte försöka fixa bild,vill oxå se!!
  • Lille Mammsen
    FridaLee skrev 2008-06-22 19:29:26 följande:
    som jag fattar det så är det den "gammla" graco adaptern till bugaboo som passar autobaby(den som barnens hus rear) och att vissa har använt logico s på den och att det går men inte helt perfekt. Och den som nu kommit på familjetorget är den som passar på logico s gracos nyare babyskydd.
    Nämän...oxå hitta hit från UJ-tråden
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14