Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

modestyclara skrev 2008-06-22 19:51:38 följande:
    Pust. Vi har haft husvisning och försäljning så jag vet inte var kameran är eller något annat heller för den delen Vagnarna har jag ju koll på förstås... *letar* och datorn men resten... Kan ni inte be THJ *hoppas* att fota lite i affären? Hon brukar vara så snäll med sånt *smörar*
    Men har hon någon Gecko kvar?????????+
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:06:20 följande:
    Nu har jag lagt in några halvusla bilder på min sida...hoppas de funkar att se på. Gecko med rosa cam-topp och svart cam solsufflett. Jag tycker den blir lite stor längst bak som ni kan se -det är snyggare med vanlig camsufflett än solsuffletten.Jag har cam-fästen och cam-sufflettpinnar.
    Och jag som fått till svar här i tråden tidigare att CAM toppar EJ funkar till Gecko utan endast suffletten OM man byter ut fästen+bågar....*suck* *guttter*
  • Lille Mammsen

Ni CAM ägare!! Va ligger en ny topp klädsel på? Va ingår? Va ligger dom på ca Beggade?? (ej köpes annons)

• Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-22 20:38:40 följande:
    Hi,Hi de kostar 45:- stKram
    Dvs 45:-/st både för fästen & bågarna!
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:58:55 följande:
    Tack Fick just panik när jag kom på att jag bara har röd liggdel till geckon -tänk om jag ivll använda geckon -då vill jag ju ha den helsvart Vojjne, vojjne.THJ: finns svart liggdelar till gecko att få tag i?
    Borde gå då jag precis fick hem min Ärt-Gröna Gecko klädsel från 1klass....dvs borde gå att beställa liggdelen oxå!!
  • Lille Mammsen
    SchumiFerrari skrev 2008-06-22 21:10:50 följande:
    Behöver lite hjälp!!! Har en kompis som funderar på en Bee...Klara den en svensk vinter???
    där jag bor i södra stockholm så skulle detta EJ gå om de e snöigt o så....därför va jag tvungen att köpa till vinterhjulen till Geckon om jag skall kunna buka den året runt!
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 21:20:33 följande:
    Gecko!!!! med ziljoner utroppstecken. Liten, smidig och lätt. Funkar till min treåring också så man behöver aldrig byta vagn. Dessutom rear de ut gecko nu!
    fast de e väl inte så många butiker kvar som har någon Super-Gecko på REA......dom har väl gått åt som smör i solsken..... tror en butik i kristanstad har 1st kvar för 4900kr
  • Lille Mammsen

Så jag får räkna me runt 400-500 minst då för en beggad CAM top då???? Liggdels locket passar väl ej på Geckon alls va??

• Lille Mammsen

Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:

jag la ut min cam på annons och fick ett svar om att jag nog fick lov att sänka priset eftersom att man nu kan köpa en fabriksny likadan för 1250 kr
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14