Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Duntoffla skrev 2008-06-18 18:11:48 följande:
    Tack! Nej, den är köpt i USA tyvärr. Ja, utbudet här är inte så kul.
    Har så mycket tyg av denna så det känns lite onödigt! :-d
  • Lille Mammsen
    leson76 skrev 2008-06-18 19:27:43 följande:
    fröken ida skrev 2008-06-18 19:22:15 följande:
    Å du sitter vid datorn! Ut och kör lite säljsnack! ;) Vad är det för en brio och vad tar du för den?
    Får hon ej skriva då risken finns att hon kan blir varnad!
  • Lille Mammsen
    leson76 skrev 2008-06-18 18:42:37 följande:
    hrm anar ugglor i mossen
    Menar du Typ att säljaren medvetet info om fel modell för att säkrare få den såld eller?? Säljaren borde ju iallafall se på lapparna va det står,kan man ju tycka! Står ju inte cam. på den iallafall
  • Lille Mammsen

fröken ida skrev 2008-06-18 21:29:12 följande:

Jag svarade såklart. Så klantigt! Jag har anmält mig själv
    Tror man får inboxa om sånt iallafall!? Inte alltid man tänker på hur man skriver o så Vet ju själv...man har ju som nybörjare fått "AjjaBajja" i sin inbox
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-06-18 21:45:13 följande:
    Är annonsen ändrad nu??För den bild jag ser är ju en Cam..hmm..
    Måste kolla......
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-06-18 21:45:13 följande:
    Är annonsen ändrad nu??För den bild jag ser är ju en Cam..hmm..
    Japp,den är ändrad! Han har tagit bort "sin" bild/foto som va en GRÖN Gecko! Men CAM finns väl ej i enfärgad GRÖN???? Är väl bara GECKO???? Eller????
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-18 21:46:45 följande:

Azel: haha, ja dig blängde jag långt på! Blev impad på att nån lyckats matcha bättre än mig.
    Er skulle jag vela se...när ni blängde/Snoka på varandras BUGGPR :_D
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-06-18 21:55:16 följande:
    Japp, det är bara Gecko som finns i grön...trist att lura folk!!!
    Han e då en BÄNG-BUUUULA!! Mailade honom snällt tidigare idag att bilden eller odellen va fel! Gav oxå tips på hur han kunde kolla sin vagn för att se vilken modell de va! Han kunde ju faktiskt ha blandat ihop modellerna!? Vi vet ju hur våra "gubbar" inte riktigt har koll på våra vagnars namn/årsmodeller/modeller mm Vi här vet ju att det var/är en Ärt-Grön GECKO! Varför ta bort sitt foto och endå ge felaktig info till ev.köpare???????????????????????????????????????????
  • Lille Mammsen

Va kostar ett NYTT Gecko chassi? Aldrig någon som kränger någo beggat jö (ej köpes annons) har ju en extra uppsättning av: ram/komplett klädsel+framhjul! Skulle vilja ha en rese & slit o släng vagn typ!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14