Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

TIPS!! Till er som "jagar" KATVIG påslakan/tyg!! AS LÄCKERT i svart/vitt!!! Tipsar PGA har ej råd att slå till på detta själv....

• Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-06-06 18:35:59 följande:
    Jag fick 57.500:- i restskatt! *tråkigt rekord*
    Hur f-n kan man åka på så mycket som privat person??????????????????????????
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-06-06 21:05:12 följande:
    *fniss* Det kom inte som någon chock, jag sålde en fastighet under 2007. Så jag hade lagt undan till skatten och den blev faktiskt lägre än jag trott, var hos revisorn förra veckan. Så nu måste jag nog kompensations-shoppa några nya klädslar .
    JaHa,de va typ vinstskatten o ingen typ "vanlig" restskatt.....
    Va trodde du/ni den skulle ha landat på då? Dvs hur mycket "vinst" blir det till shoppingen nu då??
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-06-07 01:04:47 följande:
    Fynd? :( Inte min, jag kör inte gecko ju )www.blocket.se/vi/16691789.htm
    Är väl OK pris...eller?? Bra sugen på vinterhjulen men har ej tid att hämta dessa idag o så pga tvätta + packas då vi drar till Spanien inatt!!!!
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-13 18:04:00 följande:
    Stämmer det att svarta gecko slutats tillverkas så att det inte ens går att få tag i klädseln som reservdel? Det sa de på NK till min vännina som tvättat sönder sin klädsel i tvättmaskinen på 30 grader
    Jag har en ny klädsel som väntar på mig på macken.......
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 13:54:43 följande:

Hej alla!Fick för ett tag sen en massa bra råd från er om Bee. Har valt bort den vagnen nu, det är något som inte "klickar" mellan mig och vagnen.Dock har jag fått erbjudande om att köpa en ny Gecko(babyproffsen i staden där jag bor!)Den gillar jag ju!Ni som kör Gecko, vad tycker ni?! Jag vet att den är på utgående, men att de skulle finnas kvar delar ett bra tag till!Får man "allt" till när man köper en bugga? (jag syftar på madrass till liggdelen, "lock" att ha på är bebisen ligger osv..)Tack på förhand!Emma med Ellen(och en klumpig emmaljunga)
    Diggar min Gecko...fast jag har ju aldrig provat Cam! Fast Cam e ju tyngre mm så Geckon passar mig nog bäst! Skall hämta ut min extra klädsel till Geckon idag dvs om jag hinner! Va får du ge för Geckon då? Dvs Special pris säkrt...ett som är bättre en mitt så jag får bli lite avis
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 14:06:13 följande:

Glömde skriva att de vill ha 4900, nästan somm bee ju.. Helt ok med tanke på att jag får liggdel(det är det jag saknar på Bee)
    SUPRER!! Va en butik i kristianstad (tror jag de va??) som sålde för de priset...tyvärr skickade dom ej...så jag fick jaga vidare!
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 16:50:23 följande:

Mammsen: Helt rätt. Det är i Kristianstad. Tyvärr stängt i morgon, men på måndag klockan 9 står jag och bankar på dörren! Vet bara inte hur jag ska lösa det med vår andra vagn, har inte plats att ha den stående.. haha...Vad ingår till Geckon? Hann inte prata klart, dottern blev akut hungrig mitt i allt..
    AVIS men min landa lite dyrare tyvärr! Va som ingår...sufflett,liggdel me lock,sittdel,myggnät,regnskydd.....kanske någo mer..har ej kollat noga!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14