Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

molly 81 skrev 2008-06-14 19:42:46 följande:

Ingår det madrass till liggdelen? Eller man får köpa till?!
    Ingår!!
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-06-14 23:25:23 följande:
    Jag köpte mina för 400 kr. Knappt använda
    Hur mkt är knappt anv. då?
  • Lille Mammsen
    silverkatt skrev 2008-06-15 11:38:15 följande:
    Hej,Vad tycker ni att vi ska ha för färg på parasollet till vår helröda cam?
    Jag e as tråkig o säger "svart"
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:50:38 följande:
    På Tradera får man inte inte. Antar att man inte får göra det på Blocket heller.
    Man kan väl anmäla annonser på blocket oxå????
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-15 17:29:31 följande:

Min Emmaljunga är såld! Imorgon inhandlas geckgon! JAA!! En fråga bara, de "klädslar" man kan köpa till camen, passar de på geckon med?!För jag ska ha en helsvart vagn, med gul åkpåse tror jag, men om jag någon gång blir sugen på att byta.. Men det är en hemlis, jag har lovat sambon att jag blir såå nöjd med en svart;)
    Jag har svart Gcko men beställde en till klädsel (GRÖN) hos 1klass!
  • Lille Mammsen
    Dis skrev 2008-06-15 20:28:02 följande:
    Jag la ut min Bee på blocket igår för 4000 och ingen har svarat. Är det fel pris eller ska jag hålla ut, vad tror ni? Vill sälja den fort så jag kan beställa cammen.
    Ajjjjab..... du glömde skriva "Ingen annons" typ!!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-15 23:26:20 följande:
    hohoooo gud va ni skriver orkar inte läsa ikapp juh :( puh idag har symaskinen gått varm hunnit ,med 4 sittdynor bara hålen för selarna kvar..helgen varit hektisk och annorlunda kan nu titulera mej som FRU jensen
    Vaaa??? Blev du FRU ihelgen oxå????????????????????????????
  • Lille Mammsen

Japp,nu e jag nöjd! Hämtade igår upp ett par typ sprillans nya vintrehjul för 400:- & idag skall jag oxå hämta upp mitt PKT me den nya kompletta Ärt-Gröna Gecko klädseln...JIPPI!!!!

• Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-06-16 09:04:06 följande:
    Jätte Grattis!!
    Tjenixen! Jobbar du & ev ska in på simpleworld...som du alltid "råkar" göra Du kanske kunde kolla om dom har lock till bugaboo skötväskorna på rea? MVH
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14