Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

martina78 skrev 2008-06-26 13:57:41 följande:
    Är ett byte, fun mot gecko en dum affär tro???
    jag skulle ALDRIG byta gecko mot en fun! Skulle tänka mig byta mot UJ...OBS ingen annons då jag redan äger Gecko + Uj
  • Lille Mammsen
    martina78 skrev 2008-06-26 13:57:41 följande:
    Är ett byte, fun mot gecko en dum affär tro???
    Men skulle byta en fun mot en Gecko
  • Lille Mammsen
    FridaLee skrev 2008-06-26 22:17:02 följande:
    ok ja simpleworld har jag näthandlat från förut ch de var bra service där, trevliga och snabba mail svar. Det låter ju bra får ta en sväng till dem då. Ok så det är fjädringen som gör att liggdelen ser ut att luta men när barnet ligge ri så ligger de väl inte bakåtlutade!? Tack för ditt svar!
    Barnbutiken ligger väl på samma gata som Simpleworld!? Då har du 2st butiker att "härja" i :-d
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-26 22:22:15 följande:

Fridus2: Med barnet i blir liggdelen plan! Inge blod i huvve där inte.
    Måste jag kolla imorron! Funderade faktiskt på detta idag...den lutar ganska mycket (utan barn i)! Men om den fortfarande lutar me barn i kommer jag bli "Gaaaalen"!!!!!
  • Lille Mammsen
    bennysson skrev 2008-06-27 07:47:22 följande:
    min liggdel lutar faktiskt även med barn i, men jag la i en lite tjockare kudde så det gick jämnt ut. lite trist att den lutar.. undrar om det är något fel på mitt chassi eller om alla gör det? jaaja nu har vi sittdelen iaf. han vägrar ligga ner
    Måste själv kolla min idag,om det gör det kommer jag reklamera...för en ny vagn ska inte luta så,man ska ju inte behöva bulla upp med kuddar!!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-27 08:43:18 följande:
    HejDen ska inte luta med barn iinte så att du får känslan av att baby lutar i huvudänden.om du tittar på vagnen utan barn i lutar den då?lutar den mer med  babyn i?kram
    Min lutar så man ser detta (utan barn i) men ska kolla idag om den blir mer rak/plan med trollet i! Min e då en NY gecko!
  • Lille Mammsen

Inge vatten pass hemma men försökt måtta med tumstocken ca 39-39,5 är höjden vid huvudgaveln och ca 41-41,5 i fotänden!!!!!!!!!!! DIGGAR INTE!!!!!! Skulle va helt OK om måtten varit tvärt om då det EJ är bra med denna lutning som jag har!!!!! Va ska jag göra då vagnen är köpt i annan stad låååångt härifrån!

• Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-06-27 11:00:47 följande:
    Det där med att det lutar, har ni provat att ta loss alla delar och sätta ihop den igen?Kan ju ha med kardborren att göra eller i själva ramen. Hade så på min förra bugga. Men efter att ha plockat av allt och satt på igen, inkl sett till att ramen satt rakt utan tyger på chassit, så blev det bra igen. Värt att prova.
    Kan ju prova men själva ramen "vippar" ju (ska tydligen göra så va jag fått hör + att handtaget oxå "vippar" lite = tycker det e lite sjukt)så den har ju bara ett hack i själva chassit som den låser sig i..så där kan man nog ej påvärka något! Men får prova att plocka bort liggkorgen!
  • Lille Mammsen

Inga fler som har "puckad" lutning på liggdelen?? Mitt lutar ca 2cm mer NER vid huvudändan en fotändan.....skulle ha varit mer OKEJ om det varit tvärtom!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14