• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 16:50:23 följande:

Mammsen: Helt rätt. Det är i Kristianstad. Tyvärr stängt i morgon, men på måndag klockan 9 står jag och bankar på dörren! Vet bara inte hur jag ska lösa det med vår andra vagn, har inte plats att ha den stående.. haha...Vad ingår till Geckon? Hann inte prata klart, dottern blev akut hungrig mitt i allt..
    AVIS men min landa lite dyrare tyvärr! Va som ingår...sufflett,liggdel me lock,sittdel,myggnät,regnskydd.....kanske någo mer..har ej kollat noga!
  • bakabakalitenkaka

Hur stor är Frog som sittvagn? Är den samma lika som Cameleon eller? Vill gärna ha en till sittvagn, men Bee är inte riktigt min smak.... Eller ska man välja en Gecko?

För man kan ju inte ha bara EN vagn, eller hur

ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Fröken Småland
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-14 19:15:36 följande:
    Hur stor är Frog som sittvagn? Är den samma lika som Cameleon eller? Vill gärna ha en till sittvagn, men Bee är inte riktigt min smak.... Eller ska man välja en Gecko? För man kan ju inte ha bara EN vagn, eller hur
    Nej, att bara ha en vagn verkar ju tattigt .

Frogs ram är fem cm kortare än Cameleons. Sen är suffletten mindre rymlig men det kan man ju byta till en Cameleonsufflett om man byter sufflettspännena också. Jag tycker inte att min Frog känns mindre än Cameleon, inte med blotta ögat i alla fall.
  • Dis

Någon här som vet vad det kostar att endast köpa sittvagnen på babytrader?

• Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 19:42:46 följande:

Ingår det madrass till liggdelen? Eller man får köpa till?!
    Ingår!!
  • Suri

Funderar på att köpa adapter till babyskyddet. Använder man det? Är det praktiskt eller onödigt?

• Ms Kanga
    Suri skrev 2008-06-14 21:29:07 följande:
    Funderar på att köpa adapter till babyskyddet. Använder man det? Är det praktiskt eller onödigt?
    I lööv, tycker det är jättepraktisk, man slipper väcka bebisen för att flytta över till vagnen när man ska ta en kortare tur på stan
  • Teresia78
    Suri skrev 2008-06-14 21:29:07 följande:
    Köpte ett sånt idag till vår Graco Logico, är hur nöjd som helst! Hade bara bilbarnstolen på chassit när jag gick en snabbis till affären runt hörnet, tog jätteliten plats jämfört med liggdelen och bebisen var nöjd när han fick titta runt lite  särskilt att titta på mamma var kul!
    Leo mammas prins!
  • Suri

ok. Ja, man är ju inte direkt svårövertalad när det gäller att handla nya saker

Är adaptern lätt att sätta på?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14