• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • ängeln83
    Dis skrev 2008-06-15 07:54:29 följande:
    Med sittdelen barnen får gärna var runt 1 år :)mamma på vift skrev 2008-06-14 22:24:36 följande:
    Jag la in en bild i går på sonen i en cam, fast han är 15 månader.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Dis

Jag såg det, och tyckte att fler borde göra det :)

ängeln83 skrev 2008-06-15 09:07:26 följande:
    Jag la in en bild i går på sonen i en cam, fast han är 15 månader.
  • Stormis
    thessires skrev 2008-06-15 08:58:14 följande:
    Står i begrepp att köpa en Bugaboo Bee till min lilla tjej. Är det någon som har erfarenhet av vagnen? Positivt och negativt! Tacksam för all hjälp!!! www.familjeliv.se/Forum-3-96/m33628402.html
    Här en Bee-tråd med läsbart antal inlägg:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33487330.html

Jag köpte en i veckan och är supernöjd! Skumma genom den tråden så kanske det dyker upp nån mer precis fråga? Den enda neg jag har just nu är att det är en smal sittdel, vissa verkar tycka att den blir för smal, andra säger att den funkar hela "vagntiden" ut. Beror nog på barnet. Det andra är att det låter och guppar lite på tex kullersten, men guppar gör ju nästan alla vagnar och låter gör det ju på alla vagnan med så små hjul så det är inget unikt för den. Möjligtvis också att benen kan komma att baar i vägen framövet eftersom de gärna glider ut på sidan från sittplattan när barnet sover, finns liksom inget sidoskydd där. Lycka till!
  • WimsA

Jag var inne på Bonti igår för att inhandla en Bee, men det var ju precis min son på 22 månader kom i den, den var ju supersmalFundersam med overall på hade det aldrig gått.
    Nu är jag inne på att köpa en Cam istället, nån som har lite äldre barn till Camen?

Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • Amanda
    WimsA skrev 2008-06-15 09:49:58 följande:
    Jag var inne på Bonti igår för att inhandla en Bee, men det var ju precis min son på 22 månader kom i den, den var ju supersmal med overall på hade det aldrig gått.Nu är jag inne på att köpa en Cam istället, nån som har lite äldre barn till Camen?
    Har en Cam till min son (född febr -06) och det går bra.

Sonen trivs bra men jag tycker den blir lite tungstyrd (jämför med UJ) när man har sittdelen framåtvänd med ett ganska tungt barn.
    Men det kan kan kanske bero på att jag är van vid UJ?
  • ängeln83

La in ytterligare en bild i BT
    Visst vore det fint med en gul sommar suflett?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Suri
    Teresia78 skrev 2008-06-14 22:30:34 följande:
    jättelätt, lättare än liggdelen  man bara klickar fast det!
    Tack för svar. Ska få låna ett babyskydd. Acta graco. Perfekt. Då är det bara att shoppa då!
  • Suri

Var roligt med bilder av barn i sina buggor i bildtråden!
    Precis vad jag som väntar och längtar efter både vagn och barn är nyfiken på att se. Vagnar "in action" så att säga, inte bara uppställda. Även om de bilderna också är fina såklart.

Min vän i USA som hjälper mig att reklamera chassit mejalade mig nyss och sa att butikschefen lovat att kolla det nya chassit innan de levererar det till honom. Så den här gången MÅSTE det vara helt. Hoppas jag.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14