• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Bina

mamma2003... bild på g i mitt galleri - jag har inte plus

• medea08

När jag köpte min vagn så fick jag med en ståbräda också (begagnad). Dock så är det bara två delar, själva brädan också hjulet. Har förstått att det ska vara med en snodd av något slag också? Vad är den till för, går det inte att använda brädan utan den?

• Bina
    medea08 skrev 2008-06-15 12:12:37 följande:
    När jag köpte min vagn så fick jag med en ståbräda också (begagnad). Dock så är det bara två delar, själva brädan också hjulet. Har förstått att det ska vara med en snodd av något slag också? Vad är den till för, går det inte att använda brädan utan den?
    Snodden är en vanlig rund resår med snoddstopp att hissa upp brädan med när syskonet inte behöver stå på den. Den fästs mot mittstaget under vagnen... jag skall fota - strax finns bild i mitt galleri.
  • Dis
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-15 11:36:33 följande:
    Brun underdel och vit topp eller sand topp är snyggast eller varför inte en rosa?
    Jag har haft/har så mkt rosa till honom och börjar tröttna lite. Men den rosa är väldigt fin.
  • Dis

Jag det kör jag på..blir lite billigare till höten också. Kankse smartast att köpa hela i brun och en offwhite sommarsuflett. Har för mig det kommer offwhite i juli. Tänkte ha ett vitt pararsoll till. Och så ska jag ha en snygg dyna till. Har en grön katvig som passar men vill ha en lite mer sober.
    För ett par veckor sedan hände det ngt märkligt.jag som alltid frossat i färger och 70-tal har nu tröttnat tvärt. Har bestämt mig för att sälja hela sonens nya garderob på tradera. ja, jag vet är nog lite knäpp.

Ms Ms Kanga skrev 2008-06-15 11:36:33 följande:
    Brun underdel och vit topp eller sand topp är snyggast eller varför inte en rosa?
  • medea08
    Bina skrev 2008-06-15 12:17:38 följande:
    Snodden är en vanlig rund resår med snoddstopp att hissa upp brädan med när syskonet inte behöver stå på den. Den fästs mot mittstaget under vagnen... jag skall fota - strax finns bild i mitt galleri.
    Tack så jättemycket för bild och förklaring!! Ståbrädan är alltså fullt funktionsduglig utan snodden? Även om det blir lite krångligare?
  • Bina
    medea08 skrev 2008-06-15 12:43:09 följande:
    Tack så jättemycket för bild och förklaring!! Ståbrädan är alltså fullt funktionsduglig utan snodden? Även om det blir lite krångligare?
    Absolut - du kan säkert själv fixa iordning något liknande
  • medea08
    ängeln83 skrev 2008-06-15 12:03:30 följande:
    Bugaboo modell 09? www.blocket.se/vi/16767114.htm
    Men, får man verkligen skriva så? Snacka om att vilseleda köpare som inte vet vad de ska ha. Hiskeligt ful var den hur som helst!
  • Alisa

Håller med Medea, fruktansvärt att man får lägga ut och skriva vad som helst. Jag kan ju inte lägga ut en gammal rysk bil på blocket och skriva att det är en Volvo..  Fundersam

• Duntoffla
    medea08 skrev 2008-06-15 12:58:51 följande:
    Men, får man verkligen skriva så? Snacka om att vilseleda köpare som inte vet vad de ska ha. Hiskeligt ful var den hur som helst!
    På Tradera får man inte inte. Antar att man inte får göra det på Blocket heller.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14