• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    tessan8micke skrev 2008-06-15 16:37:05 följande:
    Ojdå...fick man en dvd..den vet jag nog inte vart den är isf
    Låg med instruktionsbäckerna, står säkert där i oxo men lättare att se på filmen
  • tessan8micke
    SooJuicy skrev 2008-06-15 16:38:38 följande:
    Låg med instruktionsbäckerna, står säkert där i oxo men lättare att se på filmen
    Jag får leta lite då..
  • Alisa
    ängeln83 skrev 2008-06-15 16:36:51 följande:
    Jag har anmält nu, tycker det är fräckt att göra så.
    Gjorde samma sak. Tycker så synd om de potentiella föräldrarna som skulle fått vagnen 
  • molly 81

Min Emmaljunga är såld! Imorgon inhandlas geckgon! JAA!!

En fråga bara, de "klädslar" man kan köpa till camen, passar de på geckon med?!

För jag ska ha en helsvart vagn, med gul åkpåse tror jag, men om jag någon gång blir sugen på att byta.. Men det är en hemlis, jag har lovat sambon att jag blir såå nöjd med en svart;)

• modestyclara

molly 81 skrev 2008-06-14 13:54:43 följande:

Hej alla!Fick för ett tag sen en massa bra råd från er om Bee. Har valt bort den vagnen nu, det är något som inte "klickar" mellan mig och vagnen.Dock har jag fått erbjudande om att köpa en ny Gecko(babyproffsen i staden där jag bor!)Den gillar jag ju!Ni som kör Gecko, vad tycker ni?! Jag vet att den är på utgående, men att de skulle finnas kvar delar ett bra tag till!Får man "allt" till när man köper en bugga? (jag syftar på madrass till liggdelen, "lock" att ha på är bebisen ligger osv..)Tack på förhand!Emma med Ellen(och en klumpig emmaljunga)
    Jag tycker faktiskt bättre om min gecko än camen (som jag också har). Är skönare att köra och smidigare. När barnet börjar slå i suffletten är det ju bara att ta loss den så får du en ännu snyggare vagn eller så köper du en cam-sufflett och fäster på geckon -funkar utmärkt (det gör jag nu när camens chassi är i holland). Har aldrig använd min liggdel men madrass är det absolut -kommer inte ihåg om det var något lock...
  • modestyclara
    WimsA skrev 2008-06-15 09:49:58 följande:
    Jag var inne på Bonti igår för att inhandla en Bee, men det var ju precis min son på 22 månader kom i den, den var ju supersmal med overall på hade det aldrig gått.Nu är jag inne på att köpa en Cam istället, nån som har lite äldre barn till Camen?
    Japp. Både min 18 månaders och min snart 3-åring sitter bra i camen... Tred-åringen åker dock mest gecko
  • modestyclara

molly 81 skrev 2008-06-15 17:29:31 följande:

Min Emmaljunga är såld! Imorgon inhandlas geckgon! JAA!! En fråga bara, de "klädslar" man kan köpa till camen, passar de på geckon med?!För jag ska ha en helsvart vagn, med gul åkpåse tror jag, men om jag någon gång blir sugen på att byta.. Men det är en hemlis, jag har lovat sambon att jag blir såå nöjd med en svart;)
    Basklädseln får du nöja dig med geckons men topp och sufflett kan du ha camens (byt pinnar och fästen dock).
  • Fröken Småland
    molly 81 skrev 2008-06-15 17:29:31 följande:
    Min Emmaljunga är såld! Imorgon inhandlas geckgon! JAA!! En fråga bara, de "klädslar" man kan köpa till camen, passar de på geckon med?!För jag ska ha en helsvart vagn, med gul åkpåse tror jag, men om jag någon gång blir sugen på att byta.. Men det är en hemlis, jag har lovat sambon att jag blir såå nöjd med en svart;)
    Jisses, det gick snabbt! Kul att shoppa Gecko imorgon. Det är en väldigt trevlig modell som du kommer att bli nöjd med .
  • molly 81

Det var sju stycken som hörde av sig. En ringde 10 minuter efter annonsen lagts ut, var såå intresserad, skulle höra av sig idag. Klockan 18 hade vi inte hört något, jag blev irriterad och ringde upp, men nej de hade ångrat sig, det var ju ingen trehjuling. Är det så svårt att bara ringa upp och säga nej tack, vi hoppar det?! Sur blir jag.. Så det blev den som ringde som andra samtal!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14