Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Kajsan skrev 2008-08-04 12:13:38 följande:
    Skulle min sambo säga Bäääschh så skulle det vara skäl till skilsmässa
    Hahahahaha Han sköter sig så länge han inte pratar med sin släkt där nerifrån
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-08-04 12:26:38 följande:
    Hahaha vad är bäääääsch? Heter väl ändå beige med eeeee
    Precis vårt vardagsrum är bääääscht dock = fult ord
  • FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-08-04 12:29:11 följande:
    Haha, vad pratar din man för dialekt?
    Skaraborska?
  • FinalFantasy

Karln är från en sån där liten håla där ALLA tittar när vi kommer med vår bugaboo på besök

• FinalFantasy
    lilla sandra skrev 2008-08-04 12:41:58 följande:
    SooJuicy, ja PRECIS så låter morsan...Hon tror att hon är 14 lr nått... FinalFantasy, var är du ifrån.Vi är från skaraborg o när vi åker hem känner man sig som om alla tror att man är en storstads-fjolla för att man rullar bugga.
    Haha han är från den lilla hålan Tidaholm Eller tidahölm som de verkar säga
    Jag har bott i Stockholm i stort sett hela livet förutom en vända i Gbg
  • FinalFantasy
    lilla sandra skrev 2008-08-04 12:53:47 följande:
    Tiahölm. Jodå, det ligger väl inte så värstans långt från "vårt Törrbodda"
    *fnissar* åh jag är sååå trött
  • FinalFantasy

Vilken rosa gör sig bäst mot bruna basen, gamla rosa eller nya?

• FinalFantasy

*mailar och spelar dum*

Lille Mammsen skrev 2008-08-04 20:28:30 följande:
    Denna annons svarade jag på innan sommaren och fick svar för någon vecka sedan att Buggan va såld MEN att dom har några liknande vagnar,nya i kartobg för bra pris Nu har dom en till Bugga till salu dom kanske säljer förra igen Snacka om att RAGGA kunder/köpare....små fult tycker jag!! För den som ej förstår så finns det INGEN bugga............ www.blocket.se/vi/17393330.htm
  • FinalFantasy

Oh beställt en skötväska (mumlar fula ord om Lokatt som "råkade" visa sidan) men den är sååå fin *helt kär* Den kommer klä min bugga så fint sen!

• FinalFantasy

Tittar in på kvällen efter lång dag på jobbet och är så glad. Två nya skötväskor på väg Fick mail om att de skickats! Alltid trevligt. Sen gjorde jag ett fynd på ännu en i natt tack vare Lokatt Den är betald så åker väl snart den med. Sen tänkte jag beställa en klädsel till till buggan och snart kommer en Bee hem till oss Hihi.. snacka små lyckliga stunder man har i livet Smycka buggor!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14