Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Får oxå snart en suflett av mamma på vift Finns i hennes galleri på bild!

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Nedrans fis till att skaffa snyggare än mig Måste ju beställa en till ännu snyggare nu haha *sotis*

Lokatt skrev 2008-07-28 19:26:57 följande:
    Åh nu är min sufflett från mamma på vift klar! Längtar efter posten i morgon! Kul kul!
  • FinalFantasy

Lokatt Själv ska jag få en matchande skötväska uppsydd och dyna Blir nog snyggt!

• FinalFantasy

Är en tjej som syr upp Gobligobli tror jag hennes märke kallas

Lokatt skrev 2008-07-28 21:18:54 följande:
    vilken typ av skötväska? och visst är det så kul att matcha!
  • FinalFantasy

Ja har hennes blogg vänta *letar i mailen*
    gobligoblisyr.blogspot.com/2008/07/en-baggy-p-gng.html sån typ men med lock ville jag ha och sen ska hon sy en filt med

Lokatt skrev 2008-07-28 21:25:15 följande:
    har du länk? *nyfiken*
  • FinalFantasy

Kan jag göra

Lokatt skrev 2008-07-28 21:35:46 följande:
    oj vad hon hade fina grejer! Kan du inte inboxa mig och berätta vad hon tar för priser? (hittade inte på sidan) Sy kan jag skapligt, men inte sånna väskor!
  • FinalFantasy

Oh den var inte uppe förut

Linn och Robin skrev 2008-07-28 21:51:30 följande:
    gobligobli.se/index.htmlHon hade ju en hemsida
  • FinalFantasy

Jag vinklade liggdelen lite, dvs tryckte in knapparna och vinklade lite och stuvade sen in saker haha Småsaker gick annars med men stora shoppingkassen var svårare.
    Lättare dock från sidan som är ifrån en (småhjulssidan) än egna märkte jag undra varför..

Mamma Anna skrev 2008-07-28 22:29:08 följande:
    Ah jag blir tokig på varukorgen! Har ni något bra tips på hur man får i grejer i den när man har liggdelen på? Den är ju egentligen stor och bra men det går ju knappt att få in nåt under liggdelen.
  • FinalFantasy

Hurra Idag ska jag hämta ut nya chassit och nya klädseln och fått min suflett från mamma på vift så nu kommer jag lägga upp bilder i kväll på nya vrålåket

• FinalFantasy

Sitter och designar en skötväska som ska passa och hänga bra på bugaboovagnen Får se hur bra den blir. Ska köpa tyg i morgon tänkte jag och sen börjar jag väl sy Räknar med att första inte lär bli så bra men kanske nr 2 Får sy tre olika haha

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14