Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

har jag missat toltalt
    Shoegirl skrev 2008-08-09 20:30:33 följande:
    Måste ha!USB*asg*
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Noa du kan dela med mig Vi bor ju nära varandr ahaha

• FinalFantasy

är det inte under dina inställningar

(inboxa nångång Rastlös snart!)

thj skrev 2008-08-09 21:17:06 följande:
    vet du jag kommer inte ihåg hur man ändrar det Så jag får dra till Öland En gång till
  • FinalFantasy

Woho *väntar*

thj skrev 2008-08-09 21:24:21 följande:
    Ska bara natta en 4 buse så ska jag inboxa
  • FinalFantasy

Precis De finns ju inte på svenska marknaden än så folk köper dem säkert för de pengarna

Stargirl skrev 2008-08-10 08:42:50 följande:
    Det är väl inte så konstigt. Hade jag oxå gjort om jag visste att det fanns en efterfrågan
  • FinalFantasy
    Lottetottan skrev 2008-08-11 13:42:39 följande:
    Gah, jag behöver råd tjejer!!! Jag hade beställt en ny sommarsuffla från Bonti i OffWhite i början på juni. Först nu kom den in i lager, och jag hade bestämt mig från att vänta till våren, men nu fick jag lite ångest... vad skulle ni göra? Köpa den nu, eller vänta till våren? Har lite kris i kassan just nu (när har man inte som mamma-ledig?!?!), samtidigt har jag längtat så efter sufletten...
    Hade väntat Behövs ju inte mer i år eg och nästa år kan du vilja ha annan färg Var bara ute i tid!
  • FinalFantasy

Hahahaha Två postade samma annons Ja du den personen har noll koll på bugaboo

• FinalFantasy

sjysst rollerbug Folk har koll på sina märken, inte.

Micjah skrev 2008-08-12 20:23:16 följande:
    Vad sägs om denna??www.blocket.se/vi/17590501.htm
  • FinalFantasy

Nope den ger ju fullt liggläge för ryggen ligger så att säga, är ju bara benen som vilar lite högre Och dottern älskar det!

Dissan skrev 2008-08-12 18:37:24 följande:
    Ni som har ergonomiska sittdelar, har ni saknatfullt liggläge någom gång?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14