Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

MGn skrev 2008-07-13 09:53:43 följande:
    ska ni köpa i sverige s vill jag tipsa om kidzshop.se dom har superbra sevice och är jättetrevliga o hjälpsamma!
    Håller inte med Köpte min bugga av dom. Saknade regnskydd, myggnät och pinnar till liggdelen. Pinnarna kom och en body med som förlåt men väntar fortfarande på regnskydd och myggnät som ska komma med. Dessutom anmälde vi chassit redan i mörjan (årsskiftet) för det inte var bra och de skulle få in chassi i mars och ja. Behöver jag säga att de tinte kommit än Så vi har kört 6 mån på vingligt rangligt chassi!
  • FinalFantasy
    thj skrev 2008-07-13 11:37:09 följande:
    Oh noo detta kan inte vara sant..Eller är inte sant..Så behandlar vi aldrig våra kunder.Rekl tar ca 1-3v att få hjälp med.men hör gärna av dig till oss info@kidzshop.se">info@kidzshop.se med ordernr serial samt fullständiga adress.
    Ni har fått ALLA uppgifter ni bett om i mailen! Och det är nu.. 2 månader sen vi gav allt sist. Snart får ni en vagn i huvudet och vi kräver pengarna tillbaka Sorry men är inte kul att inte våga lyfta vagn på och av bussar, tåg mm när man väntar på att allt ska ramla ihop.
  • FinalFantasy

1-3 veckor? Vi tror jag började ta upp det i DECEMBER! så försök med 7 månader

• FinalFantasy

Förlåt för OT Men så trött på det.

I övrigt älskar vi bugaboo. Om inte annat för man kan ändra klädsel med humör

• FinalFantasy
    thj skrev 2008-07-13 11:44:07 följande:
    men du måste mail detta till helt fel mailmaila dina uppgifter till [email protected] det inte går via kidz så kan jag ju inte hjälpa dig.Och självklart ska vi hjälpa dig,men då måste vi veta vem du är?
    Mailat dit med nu. Har haft kontakt med nån J.A på någon privatmail tidigare så kanske därför ingen lyfter ett finger trots löften.
  • FinalFantasy
    thj skrev 2008-07-13 11:51:56 följande:
    Men du det måste alltid gå via butiken.Inte lätt att hjälpa dig utan korrekt uppgifter.maila alltid/ring upp till kidzshop annars funkar det inte.Men om du inboxar mig så ska jag hjälpa dig bums..behöver då:fullständiga namnserial nradressordernrinköps datum..så ska jag hjälpa dig bums.
    Skickade det jag hade här på jobbet till dig i huvudet tack!
  • FinalFantasy

Förresten vilka ståbrädor funkar till bugaboo? (cam.)
    Tänkte prova och se om dottern gillar ideen.

• FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-07-13 14:19:07 följande:
    De som säljer BB ska kunna ta hem det. Kostar 880 kr tror jag, 940 kr i denim. Jag ville tex bara ha ny sufflett och köpte det för 385 kr istf ett helt set för 1000 kr.
    Åh då kanske man kan beställa lite olika delar hehe.. så man får olika färg på allt
  • FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-07-13 15:28:58 följande:
    Nästan ingen har hemma, men kan ta hem. Jag betalade 385 kr för en rosa canvas. Slapp väntetid då snälla affären splittade en "3-pack"!
    var hittar man så snälla affärer?
  • FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-07-13 15:43:26 följande:
    Bara att sätta på lösögonfransarna och pluta lite med munnen
    Funkar då inte i butikern ajag varit i
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14