Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

SooJuicy. Ställ dig i kö   
    *väntar svar på om en viss del är på väg *

I am such a pretty bitch
  • FinalFantasy

Jag väntar löning.. sen blir det brun korg + bas och beige topp

I am such a pretty bitch
  • FinalFantasy

Bor i Stockholm och gått i både skog, stad mm utan vinterhjul och gått bra. Dock lite jobbigt där det är som bäst packat och högt med snö men det kan man ju smidigt undvika
    Ska du inte ut i skogen så skulle jag inte säga att de behövs I stan klarar man sig bra utan  

I am such a pretty bitch
  • FinalFantasy

Så konstaterade jag med Och blev aldrig några.. blev en väska i stället haha Så lär inte bli hjul i år heller.. däremot ny klädsel *drömma*

Suri skrev 2008-07-22 23:05:58 följande:
    Jag tror jag skippar vinterhjulen. Skulle jag märka att de behövs så får jag väl köpa till det senare då. Fnns ju roligare tillbehör att lägga pengarna på...Tack för svar.
    I am such a pretty bitch
  • FinalFantasy
    Muppsan skrev 2008-07-23 13:56:38 följande:
    Vi kommer att få barn i slutet av december och jag ska köpa en Bugaboo Cameleon till det barnet. Nu har vi en Gecko, men vi använde aldrig liggdelen till den då sonen var liten utan köpte den då han var så stor att han kunde sitta...Nu funderar jag på om vi ska köpa en åkpåse också samtidigt, eller om det räcker med att ha ett täcke runt bebisen då den ligger i vagnen? Åkpåsen funkar ju super då man har sittdelen på, men funkar den lika bra då liggdelen är på? Blir det inte väldigt knöligt?
    Vi hade aldrig åkpåse till bebisen. Vi bäddade med madrassen, täcke och om riktigt kallt en fleecefilt på innan locket
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Muppsan: That is my plan Velar färg bara som tusan

Okej behöver hjälp, sådan beslutsångest!

Dessa färger får jag välja bland; Sand, Brund, Offwhite
    Vad ska va i sittdelsbas, varukorg, toppklädsel sitt och åkpåsen?
    Suflett har jag beställt en burberry

• FinalFantasy
    Liinda83 skrev 2008-07-23 15:30:10 följande:
    Åhhhh brun bas med vit eller sand topp givetvis
    Jo basen är jag 99% säker på men vilken topp då och vilken färg på åkpåse? *ilandsproblem*
  • FinalFantasy

Nej nej två skilda

Natural skrev 2008-07-24 16:57:02 följande:
    Är inte det samma kedja?
  • FinalFantasy

Hur lång tid är leveransen på nya buggor nu? Verkar dåligt i lager hos flesta   

• FinalFantasy

Knuffar fram min fråga igen Nån som vet? Som kanske beställt en nyligen?

FinalFantasy skrev 2008-07-24 23:02:09 följande:
    Hur lång tid är leveransen på nya buggor nu? Verkar dåligt i lager hos flesta   
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14