Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Emmsan skrev 2008-07-26 11:43:12 följande:
    vilken färg ska du ha?? jag vill bara ha sufletten juh ;)
    Antingen brun eller sand Överväger offwhite med. Haha
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy
    Emmsan skrev 2008-07-26 11:51:14 följande:
    ta brun så är jag på
    haha inboxar dig
  • FinalFantasy

Nu har jag beställt en brun varukorg, sandfärgad sittdelsbas och brun toppklädsel till sittdelen  kommer bosätta mig vid brevlådan nu

• FinalFantasy
    Natural skrev 2008-07-26 14:35:17 följande:
    Var då nånstans?Menar du en hel klädsel med suflett och sittdel?
    Bara sittdelstoppen menar hon kidzshop.se

Bara suflett var tror jag 385.
  • FinalFantasy
    Natural skrev 2008-07-26 14:43:31 följande:
    Vad får du ge för det? Är det rabatt nu eller är jag helt ute och cyklar?
    Nej inga rabatter Beställer bara lösa delar Tror det blev 1800 + frakt ungefär.
  • FinalFantasy
    Natural skrev 2008-07-26 14:52:51 följande:
    Jaha, jag fattade det som hela klädseln och rusade in på kidz, men såg bara det vanliga priset på 1000 kr för komplett klädsel.Nää, nu ska jag åka och bada med barnen, dem vill iväg nuuuuu, bara att lyda
    Maila dem De är supersjyssta!
  • FinalFantasy
    Mållgan skrev 2008-07-26 15:39:08 följande:
    Måste bara få berätta att just nu ligger lilla Alfons som föddes 08.50 den 24:e juli och sussar gott i buggan. Förstod nog att den skulle bli en tidig favvis även för honom=)
    Klok pojke Grattis till bebisen
  • FinalFantasy
    bennysson skrev 2008-07-26 16:06:03 följande:
    har ni sett någon annanstans där de säljer sånna här barnvagnspåsar? www.vurm.se/sommar%20159.jpgär ute efter en.... i brunt..
    Åh vilken söt
  • FinalFantasy

haha ungefär min reaktion är inte sotis!!

(sa hon som överväger köpa en cam till )  

SooJuicy skrev 2008-07-26 21:46:58 följande:
    Har du fyra buggor??
  • FinalFantasy

Emmsan.. babyproffsen är inte kända för att vara smarta

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14